کد خبر: ۵۲۸۱۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۳۱ تير ۱۴۰۲
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور انفعال دولت سوئد به ویژه پلیس این کشور در برابر اهانت مجدد به قرآن مجید را به شدت محکوم کرد و خواستار اخراج سفیر سوئد از پایتخت‌ کشورهای اسلامی شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سردار غلامرضا جلالی شب گذشته در آیین افتتاح هیات رزمندگان ساوه که در امامزاده سید اسحاق (ع) برگزار شد، گفت: شروع به کار هیات رزمندگان اسلام در شهر ساوه همزمان با ایام محرم اقدامی ارزشمند است و باید به تاسی از عاشورا و فرهنگی حسینی همواره در مسیر دستیابی به اهداف بزرگ و الهی باشیم.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس یک ارتباط راهبردی و عمیق دینی بین امام حسین (ع) و فرهنگ دفاع مقدس و رزمندگان وجود داشت به نحوی که حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل و تقدیم خونشان برای دفاع از میهن و اسلام، یاد آور فدا شدن امام حسین(ع) و خانواده ایشان برای دین بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور قیام و خون امام حسین (ع) را باعث بخشیده شدن جانی دوباره به اسلام دانست و گفت: خط سیدالشهدا، خط تشخیص بین حق و باطل است و هرکسی که میخواهد در جبهه حق باشد باید به تاسی از امام حسین (ع) با ظالم مقابله کند.

جلالی بسترسازی امام‌ راحل برای حاکمیت فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس را زمینه ساز حماسه آفرینی های عاشورایی در دفاع مقدس دانست و گفت: در شرایطی که کشورهای مختلف دنیا با تمام توان بر علیه ما برخواسته بودند، همین موضوع باعث شد صحنه‌هایی از ایثار، شهادت طلبی، رشادت و شجاعت را بین رزمندگان شاهد باشیم و همین روحیه باعث پیروزی علیه دشمن شد.

وی دوران دفاع مقدس را تربیت کننده نسل‌های با تجربه برای کشور دانست و گفت: دانشی که ما امروز از لحاظ دفاعی از آن برخوردار هستیم به واسطه همان اتکا به فرماندهان دفاع مقدس است و امروز به سطحی از آمادگی نظامی رسیده این که دشمن جرات رویارویی با ایران را ندارد.

وی با اشاره به اینکه توافقات امنیتی اخیر در دولت سیزدهم حاصل قدرت کشور در زمینه دفاعی است گفت: برکات دفاع مقدس در بخش‌های مختلف قابل لمس است و هشت سال جنگ، فرماندهانی برای ایران تربیت کرد که توانستند بهترین تسلیحات را تولید کنند که امروز این تسلیحات به ابزاری کارآمد برای کشور ما و محور مقاومت برای عقب راندن دشمن تبدیل شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور هیات رزمندگان اسلام را برگرفته از جان مایه رزمندگان دفاع مقدس دانست و ادامه داد: همه کسانی که به فرهنگ و تفکر اهمیت دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی باور دارند عضو هیات رزمندگان اسلام خواهد بود و آماده فدا کردن جان خود برای انقلاب و کشور هستند.

سردار جلالی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به هتک حرمت های انجام شده به قرآن در کشور سوئد گفت: اینکه کشوری به بهانه آزادی بیان اجازه اهانت وهتک حرمت به ادیان خصوصا دین مبین اسلام و قران کریم را بدهد به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید از همه مسلمانان عذرخواهی کنند.

وی اخراج سفرای سوئد از کشورهای اسلامی را حداقل پاسخ این اهانت دانست و گفت: انفعال دولت و پلیس این کشور در برابر اهانت به قرآن کریم قابل قبول نیست و به شدت آن را محکوم می‌کنیم چراکه این موضوع برای دومین بار رخ داد و خیانت و اهانت بزرگی به آرمان های مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امروز دشمن به جنگ رسانه‌ای و عقیده‌ای روی آورده است، تصریح کرد: امروز دشمنان از همه ابزار و رسانه‌های خود برای از بین بردن اعتقادات مردم استفاده می‌کنند و به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند.

وی اهمال و ساده انگاری دولت قبلی را عامل تسلط شبکه‌های اجتماعی خارجی بر مردم دانست و گفت: دشمن با ابزار شبکه‌های اجتماعی و به کارگیری ابزارهای جنگ شناختی، افکار عمومی را به سمت و سویی برد که بتواند اهداف خود را به نتیجه برساند.

وی آشوب های سال گذشته را متاثر از همین برنامه ها دانست و گفت: در یک طرف آشوب سال گذشته آمریکایی‌ها و تمام اروپایی ها بودند که از همه ابزارهای خود علیه کشور ما استفاده کردند و در بخشی نیز خودفروخته های منفور مثل سلطنت طلب‌ها ، منافقین و بدخواهان روبروی ملت قرار گرفتند اما به فضل الهی و با بصیرت مردم شکست خوردند.

سردار جلالی با بیان اینکه در یکسال گذشته حملات سایبری سنگینی علیه زیرساخت های کشور انجام شد، گفت: هر زیرساختی که بیشترین خدمات را به مردم ارائه می داد مورد این تهاجمات قرار گرفت و آنها بدنبال این بودند که مردم را کلافه و سردر گم کنند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مردم ایران بار دیگر سرافراز از یک اغتشاش دیگر بیرون آمدند، گفت: این حوادث برای همه ما تجربه و درسی است که بدانیم دشمنان از هر اتفاقی برای ضربه به نظام و کشور استفاده میکنند و خوشبختانه با این پیروزی دشمنان عقب نشینی کرده و صورت بندی آنها برهم خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها