کد خبر: ۵۲۸۲۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
حادثه مهیب، نه الزاما به دست ایران یا حزب الله و حماس و جهاد اسلامی، بلکه به دست بنیامین نتانیاهو در حال تکوین است. می توان ادعا کرد نتانیاهو امروز به نیابت از ایران و جبهه مقاومت، به پاشنه آشیل اسرائیل شلیک کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود متنی را با عنوان نتانیاهو به هدف زد، منتشر کرد که به وقایع اخیر رژیم اشغالگر پرداخته است:

اسرائیل، آبستن حادثه بزرگی است. روزنامه یدیعوت آحارونوت، همزمان با تصویب لایحه جنجالی دولت نتانیاهو در کنست و اعتراض گسترده مخالفان نوشت:

"اسرائیل در آستانه زلزله بزرگ قرار دارد".

حادثه مهیب، نه الزاما به دست ایران یا حزب الله و حماس و جهاد اسلامی، بلکه به دست بنیامین نتانیاهو در حال تکوین است. می توان ادعا کرد نتانیاهو امروز به نیابت از ایران و جبهه مقاومت، به پاشنه آشیل اسرائیل شلیک کرد.

او در حالی که خود مدتی است با مرگ دست و پنجه نرم می کند، تیشه به ریشه موجودیت اسرائیل و انسجام نیم بند آن زده است. روند از هم گسیختگی سیاسی با روند فعلی، به فروپاشی اجتماعی خواهد انجامید.

رژیم اشغالگر، فاقد ملت و هویت ملی است و ترکیبی شتر گاو پلنگی از مهاجرانی دارد که اغلب با وعده های فریبنده مادی و فریب های ایدئولوژیک به فلسطین منتقل شده اند و حالا بسیاری از آنها برای ماندن به تردید افتاده اند.

مطابق نظرسنجی‌های انجام شده، ۷۰ درصد شرکت های نوپا به دنبال تشدید بحران اخیر در اسرائیل، در تدارک خروج از فلسطین اشغالی هستند.

سوابق کمتر صهیونیستی، به پای نتانیاهو می رسد. او در عین حال دارای پرونده فساد بزرگی است و اگر دیر بجنبد و دستگاه قضایی را اخته نکند، با محکومیت و سقوط سیاسی مواجه خواهد شد.

بنابراین میان "بقای اسرائیل" و "خودکامگی و بقای خویش"، دومی را ترجیح داد و اسرائیل را قربانی کرد. این رفتار، کاتالیزوری برای تسریع بیشتر بحران در تل آویو است؛ آن هم در دوره ای که صهیونیست های بسیاری، هشدار داده اند اسرائیل ممکن است ۸۰ سالگی خود (سال ۲۰۲۸) را نبیند.

تصویب لایحه جنجالی در کنست، نه پایان ماجرا بلکه آغاز آشوب ها و سرکوب های به مراتب سنگین تر است. به نظر می رسد نتانیاهو، تیر خلاص را به اسرائیل زده و وضعیت وخیم فعلی در این رژیم، وضعیتی بی بازگشت است.

گویا تقدیر بر این است که اسرائیل را نه دشمنانش، بلکه خود صهیونیست ها به ویژه نتانیاهو از پا در آورند.

نتانیاهو به هدف زد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها