کد خبر: ۵۲۸۲۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن این روزها با شایعات انتقال به عربستان و بارسلونا دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، باشگاه الهلال عربستان روز گذشته با پیشنهادی نجومی به پاری سن ژرمن برای جذب کیلیان امباپه ستاره فرانسوی همه دنیا را غافلگیر کرد.

پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی برای خرید امباپه و دستمزد نجومی ۷۰۰ میلیون یورویی برای یک سال رئال مادرید را وارد شوک کرد. باشگاه پاری سن ژرمن طبق گزارش های رسیده از فرانسه به این پیشنهاد سعودی ها چراغ سبز نشان داده است.

اما نشریه «مارکا» اسپانیا امروز خبر داد کیلیان امباپه تنها برای انتقال به رئال مادرید فکر می کند و بحث عربستان، بارسلونا و لیگ انگلیس منتفی است.

داستان امباپه با عربستان و بارسلونا به کجا رسید؟

همچنین نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد باشگاه پاری سن ژرمن همچنان به امباپه فشار می آورد تا ۳۱ جولای(۱۰ مرداد) تصمیم خود را برای تمدید قراردادش را بگیرد تا بتواند سال آینده با پرداخت ۲۰۰ میلیون یورو راهی رئال شود.

نشریه «اسپورت» اسپانیا هم اعلام کرد باشگاه بارسلونا نمی تواند در شرایط اقتصادی کنونی اقدامی برای جذب امباپه کند و اخبار مطرح شده از سوی رسانه های فرانسه درباره علاقه این باشگاه درست نیست.

نشریه «آس» اسپانیا خبر داد امباپه بزودی پیشنهاد بزرگ عربستان رد می کند و تنها گزینه ای که او به آن فکر می کند انتقال به رئال مادرید است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها