کد خبر: ۵۲۸۴۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن کریم؛
آیین سوگواری نیروهای مسلح قم روز یکشنبه همزمان با دوازدهم محرم‌ و سومین روز شهادت جهانسوز حضرت سد الشهدا(ع) و ۷۲ شهید گلگون کفن واقعه کربلا در قالب هیات عاشقان ثارالله با شعار «مدافعان قرآن و عترت» در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، نیرو‌های مسلح استان قم در قالب هیات عاشقان ثارالله همانند سال‌های گذشته در سومین روز شهادت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و سالروز شهادت امام زین‌العابدین(علیه السلام) با تجمع در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه‌(س) به سوگواری پرداختند.

در این آیین پس از قرائت زیارت پرفیض عاشورا و نوحه خوانی، نیروهای مسلح استان قم اعم از رده‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی با همراهی گروه موزیک سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، درحالی که آخرین کتاب آسمانی، قرآن کریم را در دست داشتند در قالب دسته عزاداری همراه نوحه‌سرایی با حرکت به سمت دفتر مقام معظم رهبری در قم، ضمن محکومیت اهانت کنندگان به قرآن کریم با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهیدان میثاقی دوباره بستند.

در این مراسم که مقام‌های ارشد نظامی و انتظامی استان در پیشانی این حرکت حضور داشتند، حاضران با قلبی آکنده از غمِ عزاداری سید و سالار شهیدان و یارانش، با شعاری‌های همچون "جانم فدای قرآنیم"، "لبیک یا قرآن"، "فدائیان قرآنیم" اهانت در کشورهای سوئد و دانمارک به ساحت کلام‌ الله مجید را محکوم کردند.

خاطرنشان می‌شود اهانت گستاخانه و بی‌شرمانه برخی انسان نما‌های غربی از جمله در کشور سوئد و دانمارک علیه مقدسات به ویژه ساحت نورانی قرآن کریم که با حمایت استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی انجام گرفته است، موجی از خشم مسلمین را در سرتاسر جهان و ایران اسلامی به دنبال داشته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها