کد خبر: ۵۲۸۵۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
جیانلوکا دی مارزیو، خبرنگار معروف ایتالیایی اسکای مدعی شد که تاتنهام برای جذب مهدی طارمی، آماده ارائه پیشنهاد به پورتو است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، خبر علاقه تاتنهام به مهاجم ایرانی پورتو موضوعی است که در پنجره‌های تابستانی فصل قبل نیز مطرح شد. انتشار این شایعه حتی دو سال قبل نیز واکنش مهدی طارمی را به دنبال داشت و دو باشگاه به صورت جدی مذاکراتی برای این انتقال نداشتند تا حضور بازیکن بوشهری در لیگ جزیره به دست فراموشی سپرده شود.

با این حال از صبح امروز اخباری درخصوص علاقه تاتنهام به مهدی طارمی یک بار دیگر در رسانه‌ها منتشر شد. اوجوگو که یکی از روزنامه‌های معتبر و معروف پرتغال است، در خبری مدعی شد که در صورت جدایی هری کین از تاتنهام، مدیران این باشگاه برای جذب مهدی طارمی اقدام خواهند کرد.

1894556

با توجه به شایعات فصول گذشته، این خبر چندان مورد توجه قرار نگرفت تا اینکه جمعه شب، جیانلوکا دی مارزیو با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود مدعی شد که صحبت‌ها پیرامون علاقه تاتنهام به طارمی جدی است و تیم انگلیسی حتی حاضر است نخستین پیشنهاد خود را ارسال کند.

دی مارزیو طی مطلبی که در وب سایت شخصی خود منتشر کرده، با تیتر "تماس تاتنهام با پورتو برای طارمی" نوشته است: زمان برای شروع فصل 2023-2024 لیگ برتر کمتر و کمتر می‌شود. پس از قهرمانی پپ گواردیولا با منچسترسیتی در فصل قبل، چند تیم انگلیسی برای یک رقابت جدید، خود را در بازار نقل و انتقالات تقویت کرده‌اند. در این میان تاتنهام نیز ساکت ننشسته است.

1905272

اسپرز به دنبال مهاجم ایرانی پورتو است. تماس‌های مداوم بین تاتنهام و باشگاه پرتغالی از طریق ایجنت ژرژ مندز برقرار شده است.

باشگاه انگلیسی برای جذب طارمی، یک پیشنهاد 24 میلیون یورویی (بیش از 1300 میلیارد تومان) آماده دارد و پورتو 30 میلیون یورو می‌خواهد.

این مهاجم در فصل قبل 33 بازی در لیگ انجام داد و 22 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل نیز داده است. اما این بازیکن متولد 1992، در لیگ قهرمانان اروپا 7 بازی انجام داد که 5 گل زد و 2 پاس گل نیز به ثبت رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها