کد خبر: ۵۲۹۲۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
امتیاز مثبتی که ورزشگاه آزادی را نسبت به سایر ورزشگاه ها متمایز کرده بود از بین رفته و مشکل دیگری بر مشکلات پرتعداد ورزشگاه پیر اضافه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری مهر، بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی آغاز شد که ورزشگاه آزادی به دلیل بازسازی بخش عمده سکوهایش نتوانست میزبان تماشاگران باشد.

در حالی که مسئولان ورزشگاه و شرکت توسعه و تحهیز اماکن ورزشی وعده داده اند کار آماده سازی بخشی از ورزشگاه تا آذر سال جاری به پایان برسد، بی کیفیتی چمن این ورزشگاه قوز بالای قوز شده است.

تصاویر دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال خودستان نشان داد چمن این ورزشگاه علاوه بر این که زرد و بدرنگ شده، بسیار ناهموار است که همین موضوع باعث اعتراض بازیکنان و گلایه آنها از کیفیت این چمن شده است. حتی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم از این وضعیت گلایه کرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که در ماههای گذشته اخباری مبنی بر کم آبی در مجموعه ورزشی آزادی منتشر شده بود و حتی پای سرپرست وزارت ورزش را به این مجموعه باز کرد.

کیفیت چمن ورزشگاه آزادی در شرایطی پایین آمده که در فصل تابستان قرار داریم و طبیعتا چمن باید در بهترین کیفیت خود باشد. ضمن این که اگر قرار باشد نمایندگان ایران در این ورزشگاه میزبان رقبای آسیایی باشند، اوضاع بدتر از این نیز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها