کد خبر: ۵۳۰۲۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۵ مهر ۱۴۰۲
مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پی عملیات مقاومت فلسطین در حمایت از مسجدالاقصی، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، «جوزپ بورل» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پی عملیات مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مسجدالاقصی و اُسرای فلسطینی، در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرد. 

بورل در این پیام نوشت: «با ناراحتی اخباری که از اسرائیل می‌رسد را دنبال می‌کنیم. صراحتاً حملات حماس را محکوم می‌کنیم. خشونت وحشتناک باید فوراً متوقف شود. تروریسم و خشونت چیزی را حل نمی‌کند». او در پایان تاکید کرد: «اتحادیه اروپا در این لحظات سخت با اسرائیل اعلام همبستگی می‌کند».

«شارل میشل» رئیس شورای اروپا هم در پیامی حملات صبح امروز را محکوم کرد و در پایان با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرد. 

«محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام امروز شنبه درباره نبرد جدید حماس با اشغالگران اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکامات آن‌ها، بیش از پنج هزار موشک و راکت شلیک شد».

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

در پی آغاز این عملیات، دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و خبر دادند شانه‌به‌شانه رزمندگان حماس خواهند جنگید. جنبش حزب‌الله لبنان ضمن تبریک عملیات نیروهای مقاومت فلسطین، اعلام کرد که نیروهای این جنبش با سران مقاومت فلسطین در ارتباط مستقیم هستند.

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌های خود درباره عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم اشغالگر، نوشتند: «این نبرد بدون هیچ‌گونه هشدار قبلی آغاز شد و اسرائیل را کاملا غافلگیر کرد».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها