کد خبر: ۵۳۰۳۵۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۲     ۱۸ مهر ۱۴۰۲
اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ضمن دعوت از ملت آزاده عراق برای شرکت در راهپیمایی میلیونی حمایت از فلسطین، بار دیگر به دولت‌های پشتیبان اسرائیل گوشزد کرد که اگر در صدد گسترش دامنه جنگ باشند، با حماسه حیدری مقاومت مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی ضمن دعوت از ملت آزاده عراق برای شرکت در راهپیمایی میلیونی حمایت از فلسطین، بار دیگر به دولت‌های پشتیبان اسرائیل گوشزد کرد که اگر در صدد گسترش دامنه جنگ باشند، با حماسه حیدری مقاومت مواجه خواهند شد.

وی گفت: از همه برادران و عزیزان دعوت می‌کنیم که در تظاهرات میلیونی روز جمعه مشارکت کنند و با احترام به درخواست برگزارکنندگان مراسم، فقط پرچم‌های عراق و فلسطین را به اهتزاز درآورند. خدا به شما جزای خیر دهد.

دبیرکل جنبش نجباء اعلام کرد: بار دیگر تأکید می‌کنیم که در صورت گسترش دایره جنگ توسط رژیم صهیونیستی، پهپادها و موشک‌های مقاومت حماسه‌ای حیدری خواهند آفرید و هرگونه دخالت آمریکای شرور یا هر کشور دیگری علیه ملت فلسطین، با پاسخ نظامی سخت روبرو خواهد شد. پیش از این هم، مقتدی صدر خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی در بغداد در روز جمعه و آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی شد.

بر اساس این گزارش، رهبر جریان صدر عراق امروز دوشنبه از عراقی‌ها خواست که در تظاهرات میلیونی یکپارچه در روز جمعه شرکت کنند و پرچم‌های فلسطین را به حرکت درآورند و پرچم رژیم صهیونیستی را بسوزانند.

مقتدی صدر بیان کرد: وظیفه ما به عنوان عراقی‌های مبارز و مقاوم علیه اشغالگران آمریکایی و همه دوستداران آرمان فلسطین، شرکت در تظاهرات میلیونی مسالمت آمیز یکپارچه در میدان التحریر است تا ندای جهاد از بغداد پایتخت عراق به کل جهان برسد. ما پرچم‌های اسرائیلی را آتش می زنیم و پرچم‌های فلسطین را به اهتزار درمی آوریم.

رهبر جریان صدر اعلام کرد: امید است که این تظاهرات آنها (صهیونیست‌ها) را دچار تشتت کند و آمریکای شرور بزرگ را به عنوان حامی تروریسم رژیم صهیونیستی علیه عزیزان ما در فلسطین به وحشت اندازد، تا فلسطین و قدس شریف به آغوش حق بازگردد. وی افزود: وعده ما تظاهرات در روز جمعه و پس از نماز جمعه یکپارچه در حرکت میلیونی از همه استان‌ها است تا به ظالمین ثابت کنیم که حامی مقاومت هستیم.

منبع: مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها