کد خبر: ۵۳۱۱۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۱ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری 598، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در رشته توئیتی نوشت:

مقاومت تدبیر داشت، تردید نه!

۱- در ارتباط با جنگ غزه و نوع برخورد مقاومت با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی تا همین چند روز پیش ابهامات و تردیدهای زیادی وجود داشت و بسیاری دلسوزان که شرایط وخیم غزه را میدیدند حتی لب به گلایه گشوده و گفتند چرا مقاومت در پاسخ تعلل میکند!

این مسئله خصوصا در آن شبی که رژیم اشغالگر بیمارستان المعمدانی را بمباران کرد و شمار زیادی از غیرنظامیان بیگناه از جمله زنان و کودکان را به خاک و خون کشید ابعاد بیشتری به خود گرفت. فردای آن شب با هر که روبرو میشدید غمگین و عصبانی بود و بسیاری حتی نتوانسته بودند تا صبح بخوابند.

همان روز در مطالبی توضیح دادم که رهبران مقاومت نیز دلشان از این فاجعه خون است، اما هیچگاه انتظار رفتار هیجانی از آنها نداشته باشید، چرا که آنها رزمندگانی کار کشته اند که چنین مواقعی با قلبشان تصمیم نمیگیرند و در پازل دشمن بازی نمیکنند؛ آنها با با فکر جلو میروند و دشمن را به زمین خود میکشانند. القصه! آن روز مقاومت صبوری کرد، رفتار هیجانی بروز نداد و اجازه داد تا تصاویر مظلومیت مردم غزه عالمگیر شود و دنیا پی به قساوت صهیونیست ها ببرد. همینطور هم شد و ملت ها در سراسر جهان به خیابانها ریختند و تنفر از صهیونیسمی که سالهای سال مورد حمایت بی چون و چرای دولت ها و رسانه های غربی بود به شکلی باور نکردنی در دنیا گسترش یافت.

حالا مقاومت به آرامی میتوانست فشارها را بیشتر کند؛ حزب الله بطور جدی تری وارد صحنه شد، حتی وزیر خارجه ایران آشکارا آمریکا و اسرائیل را تهدید کرد، مقاومت عراق ضمن کوبیدن پایگاه های آمریکایی اسرائیل را تهدید نمود، و حالا که انصارالله آشکارا علیه صهیونیستها اعلام جنگ می‌کند، افکار عمومی دنیا نه تنها به مقابه با آنها نرفته و به تروریسم محکومشان نمیکند، که اتفاقا یمنی‌ها را هم راستا با تفکر ضد اسرائیلی خود میدانند. از آن سو هرچقدر رسانه های غربی و اسرائیلی بخش های مختلف مقاومت را تروریست خطاب میکنند، دیگر کسی گوشش به این اراجیف بدهکار نیست.

اکنون ایران و متحدانش به همراه ملت های آزاده جهان در یک سو، و آمریکا، اسرائیل و دُوَل غربی هم در یک سوی این جبهه ایستاده اند که این نشان از تدبیر مقاومت دارد. حال تصور کنید اگر پس از بمباران بیمارستان المعمدانی مقاومت رفتاری هیجانی از خود نشان میداد! پر واضح است که آن فاجعه در هیاهوی اخبار درگیری نظامیان دو طرف گم میشد، و دنیا به حقانیت ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه پی نمیبرد. اکنون اما محور مقاومت نه تنها با فراغ بال بیشتری می‌توانند آتشِ زیر اسرائیل را بیشتر کنند، که حتی بطور بی سابقه ای محبوب ملتهای منطقه و جهان هم شده اند. این کار خداست که حالا حتی در انگلیس جمعیت صدها هزار نفری شعار "فلسطین از بحر تا نهر" سر میدهند! میدانید یعنی چه؟ فلسطین از بحر تا نهر یعنی اسرائیلی وجود ندارد؛ یعنی همان که ایران از روز اول گفته و تا امروز بر آن تاکید کرده است!

مقاومت تدبیر داشت، تردید نه!

 

 

مقاومت تدبیر داشت، تردید نه!

 

مقاومت تدبیر داشت، تردید نه!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها