کد خبر: ۵۳۱۳۱۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۱۷ آبان ۱۴۰۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم اما توپ‌های زیادی را از دست دادیم و بازی در اختیار حریف قرار گرفت اما برای این تساوی هیچ توجیهی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری 598، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت. نیمه اول تیم ما خیلی خوب توانست توپ را به جریان بیندازد و موقعیت‌های خوبی را خلق کرد و در نهایت به گل برتری رسیدیم. در نیمه دوم هدف ما این بود بتوانیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما تحت تاثیر پرس خوب حریف قرار گرفتیم و متاسفانه نتوانستیم از این فشار خارج شویم و به یک سوم دفاعی حریف برسیم.

وی افزود: حریف نیز در نیمه دوم انگیزه خیلی زیادی داشت و برای جبران گل خورده به میدان آمد. می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم اما توپ‌های زیادی را از دست دادیم و بازی در اختیار حریف قرار گرفت.

گل‌محمدی اضافه کرد: نمی‌توانم این نتیجه را توجیه کنم اما مساله مهم این است که ریکاوری خوبی داشته باشیم تا خود را برای بازی با سپاهان آماده کنیم. همه می‌دانند در گروه سختی قرار داریم و بالا رفتن از این گروه مثل این است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسید. همه تلاش ما این است در بازی با النصر و الدحیل بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت چمن ورزشگاه نیز اظهار داشت: انتظار داشتیم تا ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا نظارت بیشتری روی آب‌دهی چمن داشته باشند. متاسفانه قبل از بازی و بین بازی این اتفاق نیفتاد و برای اولین بار است که این اتفاق رخ می‌دهد. دلیلش را نمی‌دانم! شاید محدودیتی‌های وجود داشت. انتظار داشتیم حداقل آبرسانی خوبی به چمن داشتند تا به بازی سرعت بیشتری بدهیم. این موضوع می‌توانست به نفع هر دو تیم باشد.

وی درباره جو ورزشگاه دوشنبه و هواداران استقلال تاجیکستان نیز اضافه کرد: جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود. همه کسانی که به ورزشگاه آمدند تیم خود را تشویق کردند و بابت شور هیجانی که بازی دادند از آنها تشکر می‌کنم. مهم این است که به راه خودمان ادامه دهیم.

گل محمدی افزود: با توجه به مشکلات، کار سختی در پیش داریم اما باید بگویم که تمام مسئولیت عملکرد خود را باید بپذیریم. هرکس در باشگاه وظیفه‌ای دارد و باید با تلاش مضاعف در مسیر حل مشکلات قدم بردارد. راه سختی داریم اما باید به آینده امیدوار باشیم و از این شرایط عبور کنیم. همه اعضای باشگاه باید با هم یکدل شوند تا در کنار هم از این شرایط خارج شویم و به روزهای خوب خود برگردیم.

سرمربی سرخپوشان همچنین در خصوص نبیل باهوئی، بازیکن سوئدی پرسپولیس نیز گفت: او در حد توان خود بازی می‌کند و احتیاج به وقت بیشتری دارد و باید بگویم این همه دارایی ماست! خلاف بسیاری از تیم‌ها که دست روی هر بازیکنی گذاشتند، او را جذب کردند، خواسته‌های ما در نقل و انتقالات برآورده نشد و این شرایط برای ما پیش آمد و کار برای ما سخت شد. در نهایت باید با همین بازیکنان به کار خود ادامه دهیم و به موفقیت برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها