کد خبر: ۵۳۱۳۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۷ آبان ۱۴۰۲
تیم فوتبال النصر عربستان با برتری مقابل سد الدحیل قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، به پرسپولیس و امید این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598،  تیم‌های فوتبال الدحیل قطر و النصر عربستان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که النصر موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ الدحیل را شکست دهد.

اندرسون تالیسکا در غیاب کریستیانو رونالدو ستاره بی چون و چرای النصر بود و موفق شد هر سه گل این تیم را به ترتیب در دقایق ۲۷، ۳۷ و ۶۵ وارد دروازه الدحیل کند.

در آن سوی میدان هم فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی و نام آشنای الدحیل هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا آمار گلزنی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را هم به کارنامه کاری خود اضافه کند.

النصر با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول گروه E قرار گرفت و تقریباً صعود خود را به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله حذفی قطعی کرد. الدحیل هم با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند و امیدهای خود را برای صعود از دست داد تا دو دیدار آینده این تیم مقابل استقلال تاجیکستان و پرسپولیس تشریفاتی باشد.

در دیدار اول این گروه تیم‌های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در جدول گروه E، النصر عربستان، پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر به ترتیب با ۱۲، ۷، دو و یک امتیاز در جایگاه اول تا چهارم قرار گرفته‌اند. با توجه به این رده بندی و به ویژه نتیجه به دست آمده در دیدار تیم های الدحیل قطر و النصر عربستان، امیدهای پرسپولیس برای صعود زنده ماند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها