کد خبر: ۵۳۲۱۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۲ آذر ۱۴۰۲
شیرمحمدی:
پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی سرنوشت‌ساز این تیم با الدحیل گفت: پرسپولیس بدون شک برنده این دیدار است و با برتری برابر الدحیل صعود خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حسن شیرمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر النصر در دور برگشت، اظهار کرد: پرسپولیس بازی خوبی را برابر النصر در دور برگشت ارائه داد اما بازیکنان تا حدودی ترسو بازی می‌کردند و همین امر سبب شد تا نتوانند گل‌های زیادی به ثمر برسانند. به خصوص بعد از اخراج بازیکن النصر شرایط خوبی برای پرسپولیس رقم خورد تا با عملکرد بهتری از زمین النصر خارج شود اما بازیکنان جسارت زیادی برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را نداشتند.

وی درباره بازی روز سه شنبه پرسپولیس برابر الدحیل گفت: پرسپولیس بدون شک برنده این دیدار است و با برتری برابر الدحیل صعود خواهد کرد. این دیدار حکم بازی مرگ و زندگی را دارد و پرسپولیس می‌داند الان در چه شرایطی قرار دارد، امیدوارم آن جسارت و جنگندگی لازم در بازی برابر الدحیل در بازیکنان ایجاد شود تا ترسو بازی نکنند و امتیاز لازم را کسب کنند.

امیدواری به حل مشکل گلزنی پرسپولیس

شیرمحمدی تصریح کرد: پرسپولیس هر ضعفی که داشته باشد الان زمان انتقاد کردن از این تیم نیست و شایستگی لازم برای صعود را دارد. البته در امر گلزنی تا حدودی مشکل دارد که امیدوارم تا روز بازی با الدحیل یحیی گل‌محمدی روی این موضوع با تیم کار کند تا بهترین عملکرد را در آن روز داشته باشند.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های اصلی پرسپولیس در بخش‌ هافبک است که بازیکنان‌ هافبک کناری باید یک مقابل یک را به درستی بردارند و برای مهاجم موقعیت ایجاد کنند، مشکل گلزنی بازیکنان پرسپولیس در بازی برابر النصر نیز کاملا مشهود بود و سبب شد تا از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکنیم. امیدوارم در بازی برابر الدحیل این مشکل مرتفع شود و بازیکنان بیشترین آمار گل را به ثبت برسانند.

شیرمحمدی درباره شناخت تیم پرسپولیس نسبت به تیم الدحیل، اضافه کرد: پرسپولیس الدحیل را چند بار شکست داده و بازیکنان این تیم خلاقیت لازم را همانند تیم ما ندارد، بازیکنان ما از نظر هوش، خلاقیت و تکنیک فردی خیلی بهتر از تیم الدحیل است و این تیم خط دفاع خوبی ندارد، امیدوارم پرسپولیس  از همین نقطه ضعف الدحیل استفاده کند و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزند.

وی افزود: ما همه از یک خانواده هستیم و اگر پیشکسوتی انتقادی درباره تیم محبوب خود بیان می‌کند، باید سازنده باشد. به شخصه موافق انتقاد در شرایط کنونی نیستم و باید همه از پرسپولیس حمایت کنند و به بازیکنان مخصوصا آن‌هایی که جوان هستند روحیه و انگیزه دهند.

پیشکسوت باید انتقاد سازنده کند

شیرمحمدی در پایان گفت: پیشکسوتان باید انتقاد سازنده از پرسپولیس داشته باشند تا خدای نکرده به جای تمرکز روی بازی وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند. پیشکسوتان باید رفتار مهربان‌تر با این تیم داشته باشند و با تزریق روحیه شرایطی ایجاد کنند تا از این میدان سخت با سربلندی بیرون بیایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها