کد خبر: ۵۳۲۶۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۲۹ آذر ۱۴۰۲
روزنامه سعودی اسپورت نوشت که پرسپولیس شانس بسیار بالایی برای حضور در جام جهانی باشگاه ها در سال بعد دارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، ایسنا و به نقل از سعودی اسپورت، جام جهانی باشگاه‌ها در سال جاری به میزبانی عربستان برگزار می‌شود.

فیفا اعلام کرده است که نسخه بعد جام جهانی باشگاه‌ها به شکلی متفاوت و با حضور ۳۲ تیم و به میزبانی آمریکا برگزار خواهد شد.

قرار است که از آسیا ۴ تیم در این رقابت بزرگ شرکت کنند.

روزنامه سعودی اسپورت در ادامه گزارش خود نوشت: نمایندگان آسیا در فرمت جدید جام جهانی باشگاه‌ها الهلال، اوراوا ردز، قهرمان فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا و بهترین تیم رنکینگ آسیا در ۴ سال اخیر خواهند بود. پرسپولیس از ایران برای کسب سهمیه چهارم بیش‌ترین شانس را دارد، چرا که در رنکینگ بهترین تیم‌ها در ۴ سال اخیر در صدر قرار دارد. النصر با حضور کریستیانو رونالدو تنها یک شانس برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها دارد و آن این‌که بتواند در فصل جاری عنوان قهرمانی را در این رقابت‌ها به دست آورد.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس باوجود آن‌که در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد، اما با هدایت برانکو و یحیی گل‌محمدی دو حضور در فینال را تجربه کرد و این باعث شده تا از امتیاز بالایی برخوردار باشد و امیدوار به حضور در جام جهانی باشگاه‌ها برای نخستین‌بار در تاریخ خود باشد.

البته در رنکینگ اعلامی باشگاه‌های آسیایی که توسط فیفا اعلام شده، پرسپولیس در بین پنج تیم برتر آسیا حضور ندارد و تنها تیمی که از غرب آسیا حضور دارد، النصر عربستان است که در رتبه چهارم قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها