کد خبر: ۵۳۳۱۰۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۳ دی ۱۴۰۲
وحیدی:
وزیر کشور، گفت: اوضاع در شهر کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیروهای نظامی است و آرامش برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری 598، احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره حادثه تروریستی کرمان، گفت: شهادت مظلومانه جمعی از بهترین عزیزانمان که در اقدام تروریستی سرسپردگان استکبار جهانی در کرمان به شهادت رسیدند را به حضرت بقیه‌الله العظم(عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف قدرشناس ایران اسلامی و بازماندگان این عزیزان تسلیت می‌گویم.

وی افزود: همان‌گونه که ملت عزیزمان مطلع شدند، اولین انفجار در این حادثه ساعت ۳ بعد از ظهر اتفاق می‌افتد و هنگامی که سایر مردم و زائران به کمک افراد دچار مصدومیت می‌آیند، انفجار دوم رخ می‌دهد که زمان انفجار دوم حدوداً ۳:۲۰ دقیقه بعد از ظهر بوده است.

وزیر کشور، تصریح کرد: عمده شهدا و مجروحین ما در همین انفجار دوم دچار حادثه شدند و پس از آن با حضور امدادگران اعم از هلال احمر و اورژانس مجروحین و پیکر پاک شهدا به بیمارستان منتقل شدند.

وی تأکید کرد: تروریست‌ها پاسخ مقتدرانه و کوبنده را خواهند گرفت، این جنایت علیه کسانی بود که می‌خواستند گرامی بدارند یاد و خاطره اسطوره مقاومت و یاد سردار دل‌ها را و کسی که نماد قدرت ملی بود؛ نخواستند این سیلی که از محور مقاومت خوردند را قبول کنند.

وزیر کشور ادامه داد: طبیعتا همه چیز در کنترل است و مردم نگران نباشند، نیروهای نظامی و امنیتی هوشیار هستند.

وحیدی تصریح کرد: ساعت ۱۵ اولین انفجار رخ می‌دهد و زمانی که سایر زائرین به کمک مجروحان می‌آیند، انفجار دوم رخ می‌دهد و عمده شهدا و مجروحین در انفجار دوم بودند.

وزیر کشور با بیان اینکه با حضور امدادگران مجروحین منتقل شدند، افزود: اوضاع در شهر کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیروهای نظامی است و آرامش برقرار است، شمار شهدا بالغ بر صد نفر است و مجروحین در بیمارستان‌ها به‌سر می‌برند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها