کد خبر: ۵۳۳۲۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۸ دی ۱۴۰۲
دادستان بویین زهرا خبر داد؛
قزوین- دادستان عمومی و انقلاب بویین زهرا از شناسایی و دستگیری ۶ نفر از مدیران یک گروه فضای مجازی توهین کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مهر، محمد رضا کرمی در این خصوص اظهار کرد: یکی از گروه‌های فضای مجازی در شهرستان بویین زهرا با بیش از ۱۵۰۰ عضو، ضمن توهین به مقدسات، آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و انتشار مطالبی حاوی محتوای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدا و شهدای حادثه تروریستی کرمان اقدام نموده و ناراحتی مردم شهید پرور منطقه را در پی داشته است.

وی ادامه داد: پیرو دستور دادستان کل کشور و تاکید دادستان مرکز استان مبنی بر برخورد با هتاکان به شهدای حادثه تروریستی کرمان و با درخواست اعضای شورا و اهالی روستاهای منطقه بلافاصله دستور شناسایی و دستگیری مدیران این گروه در دستور کار قرار گرفت.

کرمی اضافه کرد: بعد از توقف فعالیت این گروه در یکی از روستاهای منطقه، ۶ نفر از مدیران آن شناسایی و دستگیر شده و برای آنان به اتهام توهین به مقدسات و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پرونده قضائی تشکیل گردید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی همواره در حال رصد فضای مجازی بوده و طبق دستور دادستان کل کشور افرادی را که با هم‌آوایی با معاندان، به مقدسات نظام جمهوری اسلامی و شهدا توهین می‌کنند شناسایی کرده و جهت تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها