کد خبر: ۵۳۴۰۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
معاون کنسولی وزارت امور خارجه در گفتگو با ایرنا:
معاون کنسولی وزارت امور خارجه گفت: اتباع ۲۸ کشور که به قصد جهانگردی به ایران سفر می کنند از ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای سفر به ایران نیازی به روادید ندارند و می‌توانند صرفا با تهیه بلیط به ایران سفر کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598، علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی ایرنا در خصوص لغو روادید ایران با برخی کشورها، اظهارداشت: وزارت امور خارجه دستور العمل اجرایی مصوبه هیئت وزیران در باره لغو روادید یکجانبه با ۲۸ کشور را به دستگاههای مربوطه ابلاغ کرد.

وی گفت: بر این اساس اتباع این ۲۸ کشور که به قصد جهانگردی به ایران سفر می کنند از ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای سفر به ایران نیازی به روادید ندارند. آنها می‌توانند صرفا با تهیه بلیط به ایران سفر کنند.

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه تصریح کرد: اتباع کشور هند می توانند از مبادی هوایی بدون نیاز به روادید وارد ایران شوند و برای ورود از طریق مرزهای زمینی باید روادید دریافت کنند.

بیکدلی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۸ کشور شامل عربستان، قطر، امارات، بحرین، کویت، ازبکستان، قرقیزستان، تونس، تانزانیا، موریتانی، زیمبابوه، موریس، سیشل، ژاپن، اندونزی، سنگاپور، ویتنام، کامبوج، برونئی، برزیل، مکزیک، پرو، کرواسی، صربستان، بوسنی و هرزه گوین، بلاروس و هندوستان (هوایی) می شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها