کد خبر: ۵۳۴۴۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری زنی ۳۰ ساله که با اغفال مردان سپس بیهوش کردن آنها، اقدام به سرقت اموال‌شان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سرهنگ سعید راستی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی وصول چند شکایت مردان میانسال با موضوع بیهوشی ۳۰ تا ۴۸ ساعته توسط زنی ۳۰ ساله، موضوع در دستور کار پلیس قرار گفت.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه و رصد دوربین‌های شهری حاکی از حضور زنی بود که در معابر عمومی بویژه مرکز شهر با نزدیک شدن به خودروهای لوکس سوژه‌های مورد نظر را شناسایی و درخواست ورود به خودرو آنها را می‌کرد.

براساس اظهارات مردان شاکی، او پس از سوار شدن از شگردهای مختلفی از جمله حل قرص‌ و محلول در آب یا آبمیوه و یا استفاده از اسپری، اقدام به بیهوش کردن سوژه مورد نظر کرده سپس خودرو و تمام اسناد، اوراق، تلفن همراه و وجه نقد، اوراق بانکی قربانیان را سرقت می‌کرد.

وی افزود: این زن که سابقه دار هم است در مشارکت با همسرش اقدام به طراحی این اقدام فریبنده می‌کرده که هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ راستی یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۰ نفر از شکات بیهوش شده از این طریق شناسایی شده و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

به گفته وی، چنانچه افراد دیگری که به این طریق از آنها سرقت شده شکایتی از این زن دارند می‌توانند به مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در خیابان خالد اسلانبولی، جنب پارک ساعی مراجعه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها