کد خبر: ۵۳۴۴۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
درویش:مشکلات پرسپولیس یکی دو تا نیست؛
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:مشکلات پرسپولیس یکی دو تا نیست، همین چند وقت پیش حکم دیگری برای پرسپولیس آمد که باید ۱۵۰ میلیارد تومان پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری 598، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره با رسمی شدن قرارداد با ارونوف اظهار داشت: وستون رستم ارونوف با باشگاه پرسپولیس به توافق کامل رسیده بود، با او قرارداد اینترنتی امضا کردیم و امشب پس از اینکه وی قراردادهای پزشکی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت به صورت رسمی قرارداد همکاری امضا کردیم تا این بازیکن بتواند در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

وی درباره اینکه پس از جذب ارونوف با باز هم پرسپولیس بازیکن جذب خواهد گرفت یا نه، گفت: در فکر جذب دو بازیکن هستیم، در چند پستی که احتیاج به بازیکن داریم با سرمربی پرسپولیس در حال گفت‌وگو هستیم، اما موضوع بزرگتری وجود دارد که مربوط به مالیات بوژیدار رادوشوویچ است.، دغدغه هواداران برای بستن تیم پر قدرت برای ما قابل قبول است و نگرانی آنها را درک می‌کنیم اما معضلاتی برای پرسپولیس به وجود آمده که هیچ‌کس به فکر آن نیست که این مشکلات و معضلات چگونه به وجود آمده است.

مدیر عامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته بابت قرارداد بوژیدار رادوشوویچ بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان مجبور شدم بابت حکمی که فیفا داده بود پرداخت کنم، مالیات این بازیکن مانده که نزدیک به ۱۵-۱۰ میلیارد تومان است، فراهم کردن این پول کار چندان راحتی نیست.

وی ادامه داد: با مشکلات مالی روبرو هستیم و حساب باشگاه بسته است و سررسید پول بازیکنان خارجی فرا رسیده؛ اینها مشکلاتی است که وجود دارد، برای اینکه بتوانیم این پول را جور کنیم نیاز به بازاری است که این پول فراهم شود، ما نه حق پخش تلویزیونی و نه حق تبلیغات دور زمین داریم.

درویش تصریح کرد: هوادار مطالبه‌گر پرسپولیس باید دنبال این باشد چرا پرسپولیس به این وضع افتاده است، مشکلات پرسپولیس یکی دو تا نیست، همین چند وقت پیش حکم دیگری برای پرسپولیس آمد که باید ۱۵۰ میلیارد تومان پرداخت شود، هواداران پرسپولیس اگر یک بار این موضوعات را پیگری می‌کردند کار به اینجا نمی‌رسید.

وی اعلام کرد: من به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپویلس به دنبال این هستیم تیمم را تقویت کنم، البته این تقویت مستزلزم شرایط مالی مناسب است، باید پنجره پرسپولیس باز شود؛ در تلاش هستیم پنجره پرسپولیس را باز کنیم و با بازیکنان خود قرارداد امضات کنیم تا دغدغه هواداران از بین برود.

درویش تاکید کرد: جذب مهاجم دیگر به نظر سرمربی پرسپولیس بستگی دارد و اگر صلاح بدانند که برای تقویت تیم نیاز به عقد قرارداد با بازیکن دیگری است حتما این کار را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا برای اوسمار ویرا جلسه معارفه برگزار خواهد شد یا نه، گفت: این موضوع باید هماهنگ شود، اگر وی تمایل داشته باشد که این اتفاق بیفتد جلسه معارفه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص سرنوشت خدابنده‌لو نیز گفت: شاید جالب باشد بدانید خدابنده‌لو به من گفت اینقدر با شما در طول روز در ارتباط هستم با پدرم حرف نمی‌زنم، به طرق مختلف مشکل ایجاد کردند، گفتند ۶ میلیارد بدهید قبول کردیم، گفتند ۸ میلیارد بدهید باز هم قبول کردیم، مبلغ را به ۱۰ میلیارد تومان رساندند باز هم قبول کردیم، بعد درخواست معاوضه با یک بازیکن شاخص را مطرح کردند که این موضوع کم محبتی بود، کار به جایی رسید که به او گفتم برای رسیدن به عشقت ۲۰ میلیارد تومان ضرر می‌کنی، رفتارهای او قابل ستایش است، همچنان به دنبال جذب وی هستیم.

درویش گفت: به دنبال تامین منابع مالی هستیم تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس را باز کنیم، برخی از بازیکنان پرسپولیس پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر داشتند اما آنها می‌خواستند در تیم محبوبشان بمانند تا سال آینده قهرمان آسیا شویم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها