کد خبر: ۵۳۴۵۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
پرسپولیس در حالی به اراک رفته است که که شماره 10 سابق خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598، اولین و آخرین برد پرسولیس در اراک حدود 17 ماه قبل به دست آمد.در هفته سوم فصل گذشته لیگ برتر و در شرایطی که یورگن لوکادیا نخستین بازی‌اش را برای سرخ‌ها انجام می‌داد پرسپولیس در روز جمعه چهارم شهریورماه مقابل آلومینیوم اراک به اولین برد آن فصل بعد از دو تساوی متوالی رسید. این برد البته نخستین پیروزی سرخ‌ها مقابل نماینده اراک در لیگ برتر بعد از دو شکست در این شهر طی فصول قبلی‌اش بود.

بنا برگزارش ورزش سه، در آن مسابقه پرسپولیس با حرکت خلاقانه و پاس بی‌نظیر مهدی ترابی و ضربه نهایی میلاد سرلک به گل برتری دست یافت. شماره 10 پرسپولیس هم در مصاف تک به تک با حسین پورحمیدی، دروازه‌بان این تیم ضربه‌ای دقیق و فنی زد و گلی تماشایی به ثمر رساند.

این گل از آن جهت که پرسپولیس در دو بازی قبلی آن فصل خود مقابل فولاد و ذوب‌آهن گلی به ثمر نرسانده بود به عنوان نخستین گل فصل سرخ‌ها ثبت شد و طلسم ناکامی سرخ‌ها را بعد از 221 دقیقه دوری از گل شکست.

حالا پرسپولیس در حالی به اراک خواهد رفت که میلاد سرلک شماره 10 توانمند خود را در اختیار دارد؛ بازیکنی که گل پیروزی بخش تنها برد سرخ‌ها در این شهر مقابل آلومینیوم را به ثمر رسانده و جای خالی‌اش در بازی فردا حس خواهد شد.

البته پرسپولیس در اراک یک بازی هم مقابل سپاهان برنده شده که آن پیروزی با گل کمال کامیابی‌نیا به دست آمد. بازیکنی که در یکی از آن دو شکست مقابل آلومینیوم در اراک هم یک گل برای تیمش به ثمر رسانده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها