کد خبر: ۵۳۴۵۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: همزمان با اوج فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه تاکنون بارش حدود ۵۰ سانتی‌متر برف در ایستگاه هواشناسی کیارام گالیکش ثبت شد و بیشترین میزان بارندگی هم با ۱۰۴.۴ میلی‌متر مربوط به ایستگاه لوه این شهرستان بود.

به گزارش پایگاه خبری 598، امان‌محمد کمالی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی در روز جمعه تاکنون بارندگی خوب و موثری در همه مناطق گلستان گزارش شد که بیشترین آن مربوط به شرق استان است.

وی افزود: بیشترین بارندگی در این مدت بعد از ایستگاه لوه گالیکش در ایستگاه های هواشناسی آب‌پران این شهرستان با ۹۹ میلی‌متر، توسکاچال مینودشت با ۹۳.۵ میلی‌متر، رامیان با ۸۵ میلی‌متر و آزادشهر با ۷۶ میلی‌متر بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: با توجه به افت محسوس دما و سرمای هوا از روز گذشته شاهد بارش برف در برخی مناطق استان هستیم که بیشترین آن بعد از ایستگاه کیارام در ایستگاه فارسیان فرهنگ گالیکش با ۴۳ سانتی‌متر، قلعه قافه مینودشت با ۳۵ سانتی‌متر، توسکاچال این شهرستان با ۳۲ سانتی‌متر و گلیداغ مراوه‌تپه با ۲۰ سانتی‌متر گزارش شده است.

کمالی گفت: هم اینک از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته شده اما بارش‌ها به صورت پراکنده تا عصر امروز ادامه دارد و از امشب با عبور این سامانه تا پایان هفته جوی به نسبت آرام همراه با تداوم سرمای شبانه پیش بینی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها