کد خبر: ۵۳۴۹۱۵
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: شناخت اوسمار ویرا از تیم و ارتباطی که بین او و بازیکنان وجود دارد، کمک می‌کند تا با وجود تغییرات، تیم دچار مشکل نشود.

به گزارش پایگاه خبری 598، ناصر ابراهیمی روز دوشنبه افزود: بعد از تغییرات در راس کادر فنی پرسپولیس، چنین تصور می‌شد که تیم دچار مشکل شود، اما شناختی که اوسمار ویرا از تیم و مجموعه بازیکنان داشت کمک کرد تا او خود را با شرایط جدید به سرعت وفق بدهد و از سویی دیگر بازیکنان نیز او را کامل می‌شناختند و این مسائل کمک کرد تا پرسپولیس درگیر تغییر و تحولات نشود.

وی ادامه داد: بدون شک او قابلیت‌هایی داشته که به عنوان مربی و کمک به باشگاه پرسپولیس آمد و با گل‌محمدی کار کرد. او شناخت خوبی نسبت به باشگاه، امکانات و تجهیزات، فوتبال ایران و هواداران پرسپولیس دارد و مجموعه این شناخت‌ها به اوسمار کمک خواهد کرد تا با تصمیم‌های بهتر، این مسیر را طی کند.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: شاید او به دلیل قابلیت‌های فردی که دارد در کارش بسیار موفق شود. نمونه این مربیان را در فوتبال روز دنیا داشتیم که به عنوان دستیار وارد تیمی شدند و بعد از تغییر و تحولات، کارهای بزرگی کردند و نام خودشان را به عنوان یک مربی موفق در فوتبال به یادگار گذاشتند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: از نظر نتیجه‌گیری باید این را قبول کرد که اوسمار ویرا تا این لحظه نتایج خوبی گرفته و در ۳ بازی اخیر، ۲ برد به دست آورده، باید به او زمان داد تا قابلیت‌های خود را نشان دهد و امیدوارم در پایان فصل شاهد موفقیت این تیم باشیم.

وی با دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: در درون دروازه یک تغییر بزرگ داشتیم و امیررضا رفیعی به جای علیرضا بیراوند درون دروازه قرار گرفت. او هم در مسیری قرار دارد که می‌تواند قابلیت‌های خود را ثابت کند و نباید فراموش کند این فرصت‌ها در فوتبال روز دنیا را نباید از دست بدهد. بازیکنان مطرح فوتبال از همین فرصت‌ها استفاده و خودشان را به دنیای مستطیل سبز ثابت کردند و او هم باید بداند در چه تیمی بازی می‌کند و چه شرایطی دارد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس به نقش سنگربان ذوب‌آهن در این دیدار هم اشاره کرد و افزود: در این بازی فروزان با عملکرد خوب خود بارها دروازه تیمش را بسته نگاه داشت و کمک کرد تا اختلاف زیاد نشود اما نکته‌ای که در تیم پرسپولیس می‌بینم به تعداد پاس‌های این تیم به خصوص در خط هافبک باز می‌گردد که باید روی آن بیشتر کار شود. موضوع دیگر این است که برخی از بازیکنان تیم باید از خود گذشتگی بیشتری داشته باشند و اگر این موضوع رعایت می‌شد شاید پرسپولیس گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساند.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس از ۱۸ بازی برگزار شده با ۳۶ امتیاز در رده دوم و با استقلال صدرنشین ۳ امتیاز اختلاف دارد، سپاهان نیز با ۲ بازی کمتر و با ۳۱ امتیاز در رده سوم است. تراکتور نیز با همین امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه چهارم است و گل‌گهر سیرجان با ۳۰ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه ۹ اسفند در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در اصفهان، ذوب آهن را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. سرخپوشان امروز (دوشنبه) در مرحله یک شانزدهم جام حذفی از ساعتت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت و گاز گچساران خواهد رفت.

 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها