کد خبر: ۵۳۵۲۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه:
حجت الاسلام والمسلمین رضازاده تصریح کرد: در ماجرای درمانگاه قم رسانه‌های معاند بیگانه با هوچی‌گری القاء کردند خانمی فرزند نوزاد بیمارش را به درمانگاه آورده و در حال شیردادن او بوده است و بعد در این حال اضطرار یک طلبه متعرضش شده و به آرامش و امنیتش آسیب رسانده است. حال آنکه این مطلب اساساً کذب محض است، چون آن خانم مادر طفل نیست و در حال شیر دادن هم نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری 598، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین رضازاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به شیطنت‌های رسانه‌ای در ماجرای درمانگاه قم، گفت: متأسفانه در ماجرای درمانگاه قم یک بار دیگر رسانه‌های معاند بیگانه با هوچی‌گری و سر و صدا سعی کردند که اخبار دروغ را در سطح افکار عمومی منتشر کنند و علیه روحانیت و برخی از احکام مسلم شرعی سیاه نمایی کنند. به عنوان مثال چنین القاء کردند خانمی فرزند نوزاد بیمارش را به درمانگاه آورده و در حال شیردادن او بوده است و بعد در این حال اضطرار یک طلبه متعرض او شده و به آرامش و امنیتش آسیب رسانده است. حال آنکه این مطلب اساساً کذب محض است.

وی در توضیح مطلب فوق ادامه داد: اولاً آن خانم مادر این طفل نیست و ثانیاً در حال شیر دادن نبوده و ثالثاً نوزاد بیمار نبوده است و علت مراجعه به درمانگاه مسئله دیگری بوده و فرد طلبه اساساً هیچ برخورد بد و تندی با این خانم نداشته است و ابتدا هم از طرف مردم و سایرین به خانم تذکر لسانی داده شده بود.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه رسانه‌های زنجیره ای و معاند دروغ می گویند و جالب اینجاست در فیلمی هم که منتشر شده کاملا پیداست که آقای طلبه در برابر توهین‌ و پرخاشگری که به او شد واکنش بد و تندی نداشته و با متانت در حال صحبت است و همانطور که مسئول درمانگاه گزارش داده است همانجا بعد از فروکش کردن هیجانات، با آن خانم گفتگویی صورت می گیرد و قضیه تمام می شود ولی متأسفانه بعد از چند روز فیلم در رسانه های معاند پخش می شود.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین رضازاده در ماجرای درمانگاه قم این طلبه مظلوم واقع شد و به تبع جوی که دشمن ایجاد کرد عده ای طوری در فضای مجازی صحبت کردند که گویی مقصر اصلی صحنه این طلبه بوده است و حال آنکه اقدام او در راستای امر به معروف و نهی از منکر قابل دفاع و تقدیر است.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: حوزویان همچون عموم مردم متدین کشور عزیزمان پای ارزشهای الهی و اسلامی و انقلابی بوده و خواهند بود و نباید اجازه دهیم دشمنان اسلام و رسانه‌های صهیونیستی طوری القاء کنند که هنجارشکنی در ایران اسلامی عادی شده است و آمران به معروف و ناهیان از منکر مورد حمایت واقع نمی شوند.

وی در پایان از اهالی رسانه و رسانه ها خواست که نجابت و متانت طلبه را که در این ماجرا مورد هجمه ناجوانمردانه از سوی رسانه های بیگانه و دنباله روهای آنها قرار گرفت را بیان کرده و به گونه ای عمل کنند تا وحدت و اتحاد ملت عزیز و با ایمان ایران اسلامی تحت الشعاع فضا سازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرد و اجازه ندهند دشمنان اسلام و انقلاب از این قضایا سوءاستفاده کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها