کد خبر: ۵۳۵۷۵۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
یادداشت
دکتر علی نهاوندی

جنگ ترکیبی و تصمیم مقتدرانه
(رژیم خبیث اشتباه کرد ! و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد)

پایگاه خبری 598: مهندسی جنگ ترکیبی یا همان جنگ هیبریدی با تاکتیک ها و تکنیک های عملیات (سایبری، روانی، اطلاعاتی و نظامی) انجام می شود و با روش متقارن یا نامتقارن، نبردی غیرخطی شکل می دهد.

بعد از عملیات طوفان الاقصی، رژیم غاصب اسرائیل در مواجهه با جبهه مقاومت قرار گرفت و در سرخط خبری و فضای رسانه ای، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پشتیبان و رهبر خط #مقاومت در منطقه معرفی کرد.

با اشتباه محاسباتی برای رویارویی نظامی با ایران با هدف خروج از فشار روانی داخلی و خارجی، کنسولگری ایران در سوریه را هدف قرار داد که به شهادت چند نفر از مستشاران نظامی و سرداران ارشد سپاه اسلام منجر شد.

این حماقت باعث شد که جمهوری اسلامی ایران وارد یک مرحله جدیدی از جنگ ترکیبی بر روی نقطه ضعف حریف دست گذاشته و مبتنی بر افزایش فشار روانی داخلی و خارجی بر اسرائیل، بدون شتابزدگی، دست برتر میدان را گرفته و صحنه را به نفع جبهه مقاومت مدیریت کند.

کسانی که با جنگ هیبریدی آشنا هستند، خوب می دانند که عملیات روانی، اطلاعاتی و سایبری ایران آغاز شده و فضای فرسایشی و بر هم زننده تمرکز جبهه مقابل برای ضربه نهایی در حال انجام است.

بی شک در این نوع جنگ، عملیات روانی بیش از عملیات نظامی مخرب و ضربه زننده است و عرصه را بر دشمن تنگ و تنگتر می کند.

تاکتیک هوشمندانه فرسایش در جبهه حریف و بر علیه رژیم سفاک اسرائیل و حامیان #آمریکایی و انگلیسی او در مواضع رهبران جبهه مقاومت بویژه موضع اخیر مقام معظم رهبری به چشم می خورد که بعد از حمله به کنسولگری در چند نوبت با ادبیات مقتدرانه (#تنبیه)، موضوع و موضع برتری را در جنگ ترکیبی به نمایش گذاشته اند. فرمانده کل قوا در پیامی به مناسبت شهادت سرداران رشید اسلام در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، تاکید کردند: (آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد، به حول و قوه‌ی الهی).

ایشان در خطبه های عید سعید فطر فرمودند: (وقتی صهیونیست ها به کنسولگری ما حمله کردند یعنی به خاک ما حمله کردند. رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد)

اکنون فشار حداکثری روانی با ابزارهای رسانه ای در جنگ ترکیبی، برای جبهه مقاومت «قدرت هوشمند» بوجود آورده است تا معادله ها را تعریف و محاسبه ها را تغییر دهد و دست برتر فرماندهی و کنترل میدان را به نفع جبهه مقاومت بسازد.

هم اکنون سرخط خبری رسانه های عبری، غربی و عربی این است (آیت الله خامنه ای: اسراییل اشتباه کرد و باید تنبیه شود).

به نظر می رسد، موج عظیم پست، پیام و توئیت این جمله از جبهه سایبری مقاومت به زبانهای مختلف، به مصداق آیه کریمه (وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ۚ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ وَأَيْدِي الْمُؤْمِنِينَ) قطعا ترسی بر دل دشمن ایجاد خواهد کرد ان‌شاالله.

حجةالاسلام‌والمسلمين‌استادنهاوندی
قم المقدسه
#عید_فطر شوال ١٤٤٥

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها