کد خبر: ۵۳۶۲۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
بازیکن برزیلی منچستریونایتد دلیل بی‌احترامی به کاونتری را توضیح داد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه تحلیلی خبری 598 : پس از پایان بازی نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس بین منچستریونایتد و کاونتری، آنتونی، بازیکن برزیلی یونایتد با حرکتی بسیار غیرحرفه‌ای رو به سوی بازیکنان و هواداران حریف کرد و دست‌هایش را به کنار گوش برد تا رسانه‌های انگلیسی بار دیگر رگبار انتقادات را به سوی این بازیکن ببرند. آنتونی در این مدت کاملا در مورد این حرکت ساکت بود و هیچ گونه واکنشی نسبت به انتقادات علیه خود نداشت اما این سکوت شکسته شد.

این واکنشی برای بی‌احترامی بود

پس از انواع صحبت‌ها علیه آنتونی، سرمربی باشگاه سعی کرد کمی از فشار روی بازیکن کم کند. اریک تن‌هاخ در مورد این حرکت گفت: «آنتونی تحریک شد و این واکنشی برای این موضوع بود. شما واکنش را دیدید و عاملی که باعث بروز آن شد را ندیده‌اید. البته چنین حرکتی نباید توسط او انجام می‌شد اما نمی‌توانم این جوان را کاملا مقصر بدانم.»

آنتونی پس از کسب اجازه از مربی  در مورد این حرکت توضیح داد. او گفت: «کاونتری ثابت کرد چرا توانسته‌ به نیمه نهایی جام حذفی برسند. ما می‌خواستیم در فینال باشیم و این جایگاه را برای هوادارانمان حفظ کنیم و به این هدف هم رسیدیم. با این حال، رفتاری که بازیکنان آنها با هواداران ما کردند، خوب نبود. در اوج گرمای هوا نسبت به حرکات آنها رو به هواداران ما، واکنش نشان دادم و این حرکت طبیعی برای دفاع از باشگاهم بود!»

شاید از نگاه برخی از کارشناسان هنوز هم دلیل کافی برای انجام چنین حرکتی توسط آنتونی وجود نداشته باشد اما اکنون بسیاری معتقد هستند شاید هر بازیکن جوان و پرهیجانی در چنین موقعیتی این کار را انجام دهد و حالا خشم هواداران نسبت به کار او تبدیل به همدردی با بال برزیلی شده است. آنتونی شاید ناپخته عمل کرد اما این کار را برای نشان دادن علاقه‌اش به یونایتد انجام داده بود و حالا توسط دیگران پذیرفته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها