کد خبر: ۵۳۷۱۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
نقش بزرگی که بازیکنان باتجربه پرسپولیس در بین دو نیمه داشتند و البته تعویض های بسیار خوب اوسمار باعث شد تا صدر جدول رده بندی تغییر رنگ دهد.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از شفقنا ورزشی، پرسپولیس در یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت.

بازی با بدترین شکل ممکن برای پرسپولیس آغاز شد و نبود گولسیانی باعث شد تا خط دفاعی سرخ پوشان متزلزل ظاهر شود و بدترین نیمه  خود را در فصل جاری لیگ برتر به ثبت رساند.

پرسپولیس در نیمه نخست با سه گل برابر  استقلال خوزستان شکست خورد تا بدون شک عجیب ترین نیمه نخست در تمام لیگ به ثبت رسد. شاید کمتر هواداری پیش بینی می کرد که شاگردان اوسمار در نیمه دوم سه گل خورده را جبران کنند اما آنها نشان دادند که می توانند دست به کارهای بزرگ زنند.

دو فاکتور بسیار مهم در بازگشت این پرسپولیس نقش داشت؛ نخست نقش مهمی که بازیکنان باتجربه در بین دو نیمه ایفا کردند و دوم هم تعویض های بسیار خوبی که اوسمار داشت.

هر تیمی که در چنین شرایطی قرار گیرد به سختی می تواند به بازی برگردد مگر اینکه مهره های کلیدی و تاثیر گذاری داشته باشد که پرسپولیس این شرط را داشت.

محمد خدابنده لو درباره وضعیت رختکن پرسپولیس در بین دو نیمه گفت: در بین دو نیمه در رختکن جو سنگین بود اما بزرگترها و سرمربی، تیم را جمع کردند. شوکی به تیم وارد شد و در نیمه دوم نتیجه‌ آن را دیدیم.

بازیکنان باتجربه تیم مثل عالیشاه، امیری، عبدالکریم حسن، اورنوف، بیرانوند و ترابی باعث شدند تا پرسپولیس در نیمه دوم با شرایطی کاملا متفاوت به میدان رود و مزد بازی  خوب خود را بگیرد.

و اما دلیل دوم تعویض  های بسیار خوبی بود که اوسمار داشت. آمدن وحید امیری، علی نعمتی و محمد خدابندلو باعث شد تا پرسپولیس در نیمه دوم بسیار بهتر و روانتر بازی کند. امیری نقش بسزایی در این بازگشت پرسپولیس داشت و یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت.

البته در این کامبک رویایی پرسپولیس عوامل دیگری هم نقش داشتند از جمله حمایت خاص هواداران باوجود سه گل عقب افتادن و البته اخراج بازیکن استقلال خوزستان که شرایط را برای تیم بسیار سخت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها