کد خبر: ۵۳۷۱۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
پرسپولیس با این ستاره به صدر برگشت/
هافبک تهاجمی ازبکستانی تیم پرسپولیس، تا اینجا در طول نیم فصل دوم یکی از موثرترین بازیکنان این تیم در رقابت‌های دور برگشت به شمار رفته است.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از مشرق: در حالی که استقلالی ها جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان را به خدمت می گرفتند مدیربرنامه این بازیکن استون اورونوف را هم به استقلالی ها پیشنهاد داد ولی به گفته نزدیکان به تیم استقلال جواد نکونام بازیکن دوم را نخواست و اوسمار ویرا او را برای حضور در جمع سرخ پوشان پرسپولیس برگزید.

مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس خیلی زود در دیدارهای نیم فصل دوم به چهره شاخص تیم تبدیل شده و گلهای تأثیرگذاری را برای این تیم به ثمر رساند. او با به ثمر رساندن چهارمین گل پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان باز هم در پیروزی این تیم و کسب ۳ امتیاز تاثیر مستقیم داشت.

اولین ۳ امتیاز – گل گهر

اورونوف اولین گل ۳ امتیازی خود را در دیدار مقابل گل گهر سیرجان به ثمر رساند. در دقیقه ۲۸ پرسپولیس با تک گل این بازیکن ۳ امتیاز آن دیدار را به حساب خود واریز کرد.

پرسپولیس با این ستاره به صدر برگشت/ ۴ گل سه امتیازی بازیکنی که نکونام او را نخواست

دومین ۳ امتیاز - نساجی

اورونوف در دیدار مقابل نساجی نیز در دقایق ۶ و ۶۹ دوبار دروازه این حریف را باز کرد تا نتیجه در پایان دو بر یک به سود پرسپولیس تمام شده و ۳ امتیاز دیگر به جمع امتیازات سرخ‌ها واریز شود.

پرسپولیس با این ستاره به صدر برگشت/ ۴ گل سه امتیازی بازیکنی که نکونام او را نخواست

سومین ۳ امتیاز – استقلال خوزستان

آخرین گل ۳ امتیازی این بازیکن نیز در دیدار مقابل استقلال خوزستان بود که پس از تساوی ۳ بر ۳ در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده پایان بازی اورونوف گل سه امتیازی اش را به ثمر رساند و پرسپولیس را پس از ماه ها به صدر جدول برگرداند.

مرد ۵ گله و ۲ مسابقه آخر

اورونوف گل دیگری هم در دیدار مقابل فولاد به ثمر رساند. بازی که پرسپولیس ۴ بر ۲ برنده زمین را ترک کرد. اورونوف در آن دیدار در دقیقه ۳۵ گل اول تیم پرسپولیس را به ثمر رسانده بود. او در حال حاضر ۵ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

بسیاری از کارشناسان فوتبال به ویژه پرسپولیسی معتقدند از هنگامی که اورونوف به پرسپولیس آمده تیم شرایط بهتری پیدا کرده و او را از عوامل اصلی صدرنشینی دوباره پرسپولیس در انتهای لیگ می دانند و معتقدند در ۲ دیدار آخر هم می تواند از عوامل موفقیت احتمالی تیم برای کسب عنوان قهرمانی سرخپوشان باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها