کد خبر: ۵۳۷۶۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
منابع خبری از حملات گسترده موشکی از خاک لبنان به جولان اشغالی و شمال سرزمین‌های اشغالی و کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598، به نقل از شبکه المیادین، رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای ده‌ها انفجار در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که تعدادی موشک به مناطق «تله رامیم» و «المناره»و شهرک‌های صهیونیست‌نشین دیگر شلیک شده و اوضاع شمال امروز به‌طور ویژه‌ای ‌پرتنش و متشنج است.

منابع صهیونیستی همچنین گزارش دادند که دقایقی پیش تعداد زیادی موشک به شهرک صهیونیست‌نشین«کتسرین» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

از سوی دیگر صدای آژیرهای خطر در برخی شهرک‌ها که هنوز تخلیه نشده‌اند، شنیده می‌شود.

در شهرک صهیونیست‌نشین «کفار هنسیه» واقع در الجلیل علیا نیز یک موشک فرود آمده است.

برخی رسانه‌های صهیونیستی از شلیک ۴۰ فروند موشک از خاک لبنان به جولان اشغالی نیز خبر دادند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این راستا اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین، مجاهدان این جنبش ساعت۹:۰۰ صبح تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «نطوعا» را با سلاح مناسب هدف قرار داده اند و تعدادی از این نظامیان کشته و یا زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها