کد خبر: ۵۶۱۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش رادیو دیروز، مجله شامگاهی ساعت 22 رادیو فردا در سی ام اردیبهشت ماه مملوّ از دفاع و تبلیغ برای همجنس بازی و روسپی گری بود. رادیو فردا ابتدا در گزارشی از وقایع ننگینِ کشور آذربایجان و جشنواره آواز "یورو ویژن" سخن به میان آورد و سپس انتقاد نمود که چرا روحانیون مبارز در بیانیه ای با امضاء آقای مهدوی کنی به انتقاد از رژه همجنس بازان در آذربایجان پرداخته؟ رادیو فردا اعلام نمود این مسائل کاملاً داخلیست و ایران نباید در امور کشورهای همسایه دخالت کند!

ظاهرا رادیو فردا در جریان نیست که خودش همیشه در امور ایران از زبان آمریکایی ها دخالت می کند و این مساله برای آنها کاملاً انسانی و دیپلماتیک است. نکته عجیب آنکه در اتهامات وارده توسط آذربایجانی ها به ایران اعلام شد که عده ای تروریست گروهک القاعده در آذر بایجان بازداشت شده اند و همگی در ایران آموزش دیده اند! ایران که خود قربانی اصلی افکار شوم گروهک القاعده است و طبق خبرهای قبلی رادیو فردا طرفِ متخاصم این شبکه تروریستی است معلوم نیست چطور ممکن میشود که وظیفه آموزش تروریست های این گروهک را به عهده می گیرد؟

در ادامه این مجله خبری، از این همه فیلم که در جشنواره فیلم "کَن" به نمایش می آید، این رادیو فقط ترجیح داد به فیلمی که به مضمون مورد علاقه خودش پرداخته، بپردازد. گزارشگر برنامه فیلمی را به طورِ کامل و با کلی آب و تاب شرح داد که در آن دختری، به گفته رادیو فردا " فاحشه" با دختری مذهبی رفیق می شود و بعد توسط کشیش ها به قتل می رسد تا بدینوسله شیطان از وجودش خارج شود!

رادیو فردا اگرچه ناخواسته در مسیر ضربه زدن به دین، ضربه ای اساسی به مسیحیت که همانا دین مورد سوء استفاده اربابان آمریکایی اش است وارد نمود، اما برای این مساله به حربه ای که توسط قاطبه ایرانیان مورد نفرت است متوسل شد چرا که "فحشاء و بدکاره گی" حتی در کلام بدترین افراد نیز کماکان جزو مطرود ترین مفاهیم ضد انسانیست. ظاهرا رادیو فردا فرسنگ ها با واقعیات موجود در ایران فاصله گرفته و خودِ تحریریه رایو فردا نیز توسط آمریکاییها شست و شوی کامل مغزی داده شده اند به گونه ای که باورشان شده، ایران تحت تاثیر برنامه های این رادیو دچار انقلاب فرهنگی ای آن هم از نوعی که باب طبع آنان می باشد شده. زهی تصور باطل زهی خیال محال!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها