کد خبر: ۵۹۱۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
كيهان: آخرین بازمانده ذکور خاندان پهلوی از نظر قلت حافظه با ماهی گلدفیش قابل مقایسه است که حجم حافظه اش 3 ثانیه بیشتر نیست.

داریوش سجادی (از همکاران نشریات زنجیره ای در دوره اصلاحات و مدیر شبکه ماهواره ای تعطیل شده هما) درباره دروغ بافی و کم حافظگی های رضا ربع پهلوی نوشت: آخرین بازمانده ذکور خانواده پهلوی از حیث حافظه می تواند تداعی گر ماهی «گلدفیش» باشد! اشتهار «گلدفیش» قلت حافظه اش در میان جمیع جانداران روی زمین است. به گفته زیست شناسان همه حجم حافظه «گلدفیش» تنها سه ثانیه است و بعد از سه ثانیه مخزن حافظه این آبزی کاملا پاک می شود.

سجادی می افزاید: اظهارات رضا پهلوی در مصاحبه با رادیو فردا مبنی بر اینکه «... همواره تلاشم بر این بوده است که به هر طریق ممکن از یک سناریوی جنگ و حمله نظامی به کشورمان اجتناب شود»، به نوعی قابل مقایسه شدن ایشان با ماهی «گلدفیش» از حیث قلت است. آقای رضا پهلوی در حالی امروز این گونه سخن می گوید که ظاهرا فراموش کرده بعد از الدورم بلدورم جورج بوش پسر و اعلام نبرد جهانی اش با تروریسم جهانی و «هرکه با ما نیست با تروریست هاست» و لشکرکشی اش به افغانستان، در مورخه 13 دسامبر 2001 طی مصاحبه با تلویزیون VOA گفت «سر فتنه در ایران است» و خواستار در اولویت قرار گرفتن ایران در جنگ اعلام شده جورج بوش با تروریسم شد.

وی می نویسد:این در حالی بود که در همان تاریخ گروه ها و افراد مخالف در خارج از کشور علی رغم عمق بغض و کینه شان با جمهوری اسلامی وقتی با حمله نامتعارف و کور ارتش ایالات متحده به افغانستان مواجه شدند هرگز حاضر نشدند خصومت خود با جمهوری اسلامی را وجه المعامله بمباران هیستریک ارتش آمریکا بر روی خاک کشور و پدران و مادران و فرزندان خود کنند. چنانچه «جنگ ستیزی امروز» آقای پهلوی با «جنگ طلبی دیروز» ایشان را با تسامح بتوان به حساب حافظه «گلدفیشی» ایشان گذاشت! در آن صورت تنها می توان امیدوار بود با توجه به فقد فرزند ذکوری دیگر در این خانواده و با مختومه شدن پرونده خانواده پهلوی ها بعد از «رضا پهلوی»، از آن به بعد بتوان «خیانت ژنریک» در کنار فقد حافظه تاریخی این خانواده را تنها در موزه های عبرت تاریخ ملاحظه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خيلي جالب بود. فقط يکي بياد بگه ارتباط ش با شازده کوچولو چي بوده! ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها