کد خبر: ۶۵۹۹۵
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۸ تير ۱۳۹۱
حجت‌الاسلام والمسلمین قائم‌مقامی:
استاد حوزه و دانشگاه، گفت: کسانی که از رابطه با آمریکا سخن می‌گویند، در اشتباه هستند، آنها فریب لبخند آمریکا را می‌خورند، شیطان گاهی به سیاستمدارها لبخندی می‌زند اما پشت آن کینه و نفاق است.
 به گزارش سرویس حوزه و مراجع پایگاه 598، کسانی که از رابطه با آمریکا سخن می‌گویند، در اشتباه هستند، آنها فریب لبخند آمریکا را می‌خورند، شیطان گاهی به سیاستمدارها لبخندی می‌زند اما پشت آن کینه و نفاق است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد قائم مقامی، در گفت و گو با محدوده گفت: سخنان امام خمینی(ره) در مورد مسائل مختلف  ورویدادهای گوناگون همیشه به حق بوده است و پیشبینی‌های ایشان در مورد مسائل جهانی امروز بیشتر از گذشته خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: جریان پلید استکباری و شیطانی آمریکا به هیچ وجه حاضر نیست با حق و حقیقت کنار بیاید، آمریکا هرگز حاضر نیست واقعیت اسلام را بپذیرد.

این مدرس حوزه و دانشگاه عنوان کرد: گاهی انسان به یک حقیقتی ایمان می‌‌آورد و گاه ایمان نمی‌اورد، اما قبول می‌کند که آن یک واقعیت است، امروز آمریکا باید بپذیرد اسلام یک واقعیت و ابرقدرت در جهان است.

وی افزود: آمریکا پس از 33 سال به دلیل نادانی و غرور حاضر نشده واقعیت اسلام را در مناسبات جهانی بپذیرد، مسئولان و مردم باید با تمام وجود از آمریکا به عنوان یک جرثومه پلید متنفر و برائت داشته باشند و خواهان سقوط آن باشند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز مردم پرشورتر از گذشته فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، گفت: مردم ارتباط انقلاب با اسلام و با ولایت و با اهل بیت(ع) را به صورت فطری درک می‌کنند، مردم می‌دانند که اسلام ایده‌آل با وقوع انقلاب دوباره طلوع کرده است و هر روز شاهد درخشش بیشتر این اسلام هستند.

استاد قائم مقامی در این رابطه عنوان کرد: هرچند شاید مردم نتوانند به صورت نظری این ارتباط را درک کنند، اما به صورت فطری آن را درک می‌کنند، مردم  بر این حقیقت ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه کسانی که از رابطه با آمریکا سخن می‌گویند، در اشتباه هستند، افزود: آنها فریب لبخند آمریکا را می‌خورند، شیطان گاهی به سیاستمدارها لبخندی می‌زند اما پشت آن کینه و نفاق است، بعضا سیاستمدارها فریب این لبخند را می‌خورند.

این مدرس حوزه و دانشگاه، گفت: عواملی چون ساده‌لوح بودن و داشتن ضعف نفسانی دلیل تمایل به آمریکا است و این تفاوت دارد با اینکه گاه باید با مصلحت الهی یک نرمشی انجام شود، ملاک و شاخص این نرمش رهبری و ولایت است، اما اگر فردی خارج از ولایت احساس کند به وعده‌های آمریکا دلش تمایل دارد و جذب می‌شود، فریب خورده است، امروز این فریب خوردن‌ها در نظام اسلامی به شدت کم شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها