کد خبر: ۷۰۴۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
سایت "بازتاب" منتسب به مهدی هاشمی در تازه ترین اقدامات خود با لحن تندی به توهین به مردم ایران پرداخت.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این سایت در گزارشی با نام " لیاقت این مردم، غیر از همین احمدی نژاد است؟ " در لوای نقد به دولت اقدام به توهین مستقیم به مردم کرده است.

سایتی که گرداندگان آن در سال 88 مدیریت سایت "آینده" را برعهده داشتند، در گزارش توهین آمیز خود مردم ایران را مردمی دروغ گو و ظاهر بین و گدا صفت  خوانده و به طور رسمی مردم ایران را بی فرهنگ میدانند به گونه ای که اگر فردی که ایرانیان را نشناسد به این مقاله نگاه کند از مردم ایران قومی بدوی و وحشی و متعلق به قرون وسطا متصور می شد.

این سایت مقاومت و ایستادگی مردم ایران بر روی حق و حقوق و آرمان های خود را خودبرتر بینی می شمارد که تحریم ها را به حساب نمی آوردف باید دید که این سایت بازتاب از سرخم کردن ایران در مقابل تحریم ها چه سودی می برد؟



  جملات زیر گوشه ای از این مقاله توهین آمیز است:

* حضور همیشگی ده ها هزار نفر از مردم در شهرهای مختلف برای استقبال از احمدی نژاد به خاطر دادن نامه هایی شد که معمولا با چند ده هزار تومان هدیه از سوی ریاست جمهوری همراه می شد و لبخند را بر لبان فرستندگان آنها می نشاند.

*همین مردم به خاطر فرهنگی که در مقایسه با فرهنگ بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از غربی گرفته تاشرقی ، بیشتر مبتلا به دروغ گویی و دروغ شنیدن بودند، زمانی که مطالبی نه چندان واقعی را در قالب آمار، وعده ها، تحریف تاریخ و ... از مسئولان دولتی شنیدند، برایشان مهم نبود.

*همین مردم که بیش از برخی ممالک آلوده به خصلت تهمت زنی و غیبت و افترا هستند.

*دور زدن قانون در کشور و یا به اصطلاح پارتی بازی، یکی از معضلات جدی اخلاقی در جامعه ایران بوده که در مواردی در دولت شکلی رسمی یافته است.

*خودبرتربینی و برتر دانستن خود نسبت به سایر قومیتها و ملتها مشکلی بوده که ایرانیان از دیرباز به آن دچار بودند و در دولت احمدی نژاد این موضوع نمود یافته ودر قالب مکتب ایرانی تئوریزه شده و توام شدن آن با توهم خود بزرگ بینی و دیگر کوچک بینی موجب شد تا تحریمها را کاغذ پاره ای بیش ندانیم، اعراب را کشورهای حقیر، کوچک و بی عرضه یا بشمار بیاوریم که در مقابل تاریخ چندهزار ساله ماهیچ هستند و...

اما این اولین باری نیست که به بهانه های سیاسی و غالبا شکست در انتخابات و نه شنیدن از مردم بصیر ایران دست به فحاشی و توهین می زنند شاید مرحمی باشد برای زخمی که از همین مردم پای صندوق های رای خوردند.

پیش از این سایت های ضد انقلاب بارها مردم همیشه در صحنه ایران را "ساندیس خور" خطاب می کردند و با این الفاظ قصد کم رنگ کردن و توهین به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی های مختلف که در حمایت از نظام و انقلاب بر پا شد را داشتند.

اما بعد از چندی این کلمات نه فقط از سایت های ضد انقلاب بلکه از سایت های منتسب به اصلاح طلبان نیز شنیده می شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۱۸
۳
من واقعا قصد توهين ندارم ، اما پربيراه هم نگفته ، منم يه ايراني ، اصلا از اين حرفا ناراحت نشدم . چون واقعيته .
من نوعي كه 40 هزار تومن يارانه رو مي بينم و افزايش 25 ميليوني در قيمت ماشين رو طي فقط نه ماه نمي بينم و وقتي رئيس جمهور مياد خودم رو ميكشم تا خارج از رسانه ها ببينمش ، يا در مورد پارتي بازي و دوست جون بازي و اين حرفا و حرفهاي زيادي و شايعه و تهمت و غيبت كه ديگه واقعا جاي حرف نداره و همه ما وضعيت رو مي دونيم ، من كه تورم 60 درصدي رو در جامعه مي بينم و به آمارهاي دولتي كه اون رو 15 درصد اعلام مي كنن اعتماد دارم ، و و و و و چيزهايي كه اگه بگم مي دونم منتقل نمي كنين ، چرا بايد از واقع بيني اين فرد ناراحت بشم ؟ واقعا چرا ؟
پاسخ
varahram
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۲۶
۶
راست میگه دیگه . خلایق هر چه لایق.!!
پاسخ
zahra
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۸
۴
واااااااااااااااااااااای چه ÷سری داره هاشمی!
من خودم هرسال میرم راه÷یمایی 22بهمن اما تاحالا ساندیس نخوردم ! نه اینکه نمیدن میدن اما انقد کمه ک به ما نمیرسه!!!بعدشم مردمی که از صبح میان تو خیابون تا بی توقع از کشورشون دفاع کنن یعنی حقشون یه دونه ساندیسم نیس؟؟؟!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۵
۱۷
عزيزان وملت نجيب ايران شعار منافقان از خدا بي خبر كه يادتان هست . به نام مردم به نام آزادي واز اين قبيل .حتما جنايت ها وترورهاي اين حزب را هم به خوبي يادتان هست مخصوصا اوج جنايتشان در عمليات مرصاد وكشتن بي رحمانه مردم .مخواهم نتيجه بگيريم .به ولله قسم هر حزبي وهر گروهي به نام آزادي وحمايت از مردم با جمهوري اسلامي عناد ودشمني كند باورنكنيم .اينها اگر فرصتي پيدا كنند جگر اين مردم را در مي آورند .همه به دنبال منافع وقدرتشان هستند با شعار مردم !!!
پاسخ
البرز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
مگر اینها به دنبال منافغ شان نیستند مگر ایتها با شعارهای درو غین مگر راس امور را نگرفتند مگر رهبر عزیزمان از دست اینها گریه نکردند و هزاران مگر دیگر پس همه به فکر مکنافع خودشان هستند من مانده ام چرا رهبری مانند امام که بنی صدر را از ریاست حمهوری برداشتند با ایشان برخورد نمی کنند
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۱۳
۰
گیرم اینا معاند.
اینا فتنه گر.
اینا نامرد
ولی وجدانا این تیکه هایی که انتخاب کردی کدومشون دروغ بود؟؟؟؟
همش حقیقت بود/.
همش...
پاسخ
خوزنين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۰
حرف حق تلخ قبول كنيم كه گداصفت هيجاني... هستيم
پاسخ
zahra
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۵
۰
خبر جناب varahramرو هم میذارید اونوقت خبر منو نه؟؟؟
مگه چی گفتم؟
جدا که خط مشی شما هم معلوم شد!!!
پاسخ
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱
با سلام من اصلا این آقا رو نمی شناسم اما چیزی که با چشم دیدم بیشتر واقعیت داره تا شنیده ها !
لطفاً این حرف هارو بگذارید و با عقل و دین و انصاف و وجدان نگاه کنید !
موفق باشید عزیزان .*
قسم به این ماه مبارک که این جمله راست است !!! ( حضور همیشگی ده ها هزار نفر از مردم در شهرهای مختلف برای استقبال از احمدی نژاد به خاطر دادن نامه هایی شد که معمولا با چند ده هزار تومان هدیه از سوی ریاست جمهوری همراه می شد و لبخند را بر لبان فرستندگان آنها می نشاند.) من با چشم دیدم !
بله این جملات هم راست است ( *همین مردم به خاطر فرهنگی که در مقایسه با فرهنگ بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از غربی گرفته تاشرقی ، بیشتر مبتلا به دروغ گویی و دروغ شنیدن بودند، زمانی که مطالبی نه چندان واقعی را در قالب آمار، وعده ها، تحریف تاریخ و ... از مسئولان دولتی شنیدند، برایشان مهم نبود.)
چون فقر دروغ میاره ! در سفری که به شهر زلزله زده بم داشتم و از مردم شنیدم و دیدم که هیچ چیزی عوض نشده و فقط کمک های خارجی دیگر کشور هاست که نمایان هست ! دریغ از یک جاده ایرانی !!! بیایید واقعی نگاه کنیم ! بانک های ایران ! آِا سودی که از سرمایه گذاری در بانک ها به مردم میدهند . برابر است با سودی که از وام هایشان دریافت می کنند ! صد درصد نه ! که در اسلام این حرام هست ! و بانک های ما این را دریافت می کنند ! اخبار دروغ به مردم می دهند ! وام زیر 10 میلیون یک ضامن ! ولی به الله قسم 1 ماه پیش برای وام ازدواج چند نفر از افرادی که میشناسم و در اخبار هم نشان داده شد 2 ضامن یک کارمند و یک بازاری ! بله فقر بر مردم فشار میاورد .
به الله قسم این جمله هم راست هست ! متاسفانه البته !
(دور زدن قانون در کشور و یا به اصطلاح پارتی بازی، یکی از معضلات جدی اخلاقی در جامعه ایران بوده که در مواردی در دولت شکلی رسمی یافته است.) در این ضمانه بی پارتی زیستن یعنی بدبختی بی آشنا بودن یعنی ذلت !همه جا صحبت از آَناست چون قانون درست انجام نمی شود یعنی نه اینکه قانون مشکل دارد نه مجری قانون کارش را درست انجام نمی دهد که مردم عزیز در همه جا میبینند . بشکلی که در آمار تصادفاتی که اعلام میشود فقط 15 درصد از تصادفات منجر به فوت دلیلش بی احتیاطی راننده هست. بقیه اش بخار خراب بودن جاده هاست هرکسی مشکل دارد با این جملات یا هرگز سفر نکرده یا فقط از روی احساست قضاوت می کند. من ایرانی دوست دارم مشکلی نباشد ولی همه ایران مشکل هست .


متاسفانه این جمله هم هیچ مشکلی ندارد !
(*خودبرتربینی و برتر دانستن خود نسبت به سایر قومیتها و ملتها مشکلی بوده که ایرانیان از دیرباز به آن دچار بودند و در دولت احمدی نژاد این موضوع نمود یافته ودر قالب مکتب ایرانی تئوریزه شده و توام شدن آن با توهم خود بزرگ بینی و دیگر کوچک بینی موجب شد تا تحریمها را کاغذ پاره ای بیش ندانیم، اعراب را کشورهای حقیر، کوچک و بی عرضه یا بشمار بیاوریم که در مقابل تاریخ چندهزار ساله ماهیچ هستند و...)
پراید !!!!!! قیمت !!!!!!! چقدر!!!!!!!!!!! 11 میلیون از 5 تا 6 میلیون !!!!!!! تحریمات به مردم فشار می آورد و ما تحمل می کنیم نه دولت مردان روزانه و خدارو شکر شاهد خودکفایی ایران در جای جای نقاط حساس هستیم ولی این صرفه جویی های اقتصادی که الان دیگر خرج نمی شود پول کشور چرا وضع مردم و کلاً قیمت ها بهتر نمیشود !!! تحریمات تاثیرش را گذاشته ما بخاطر کشورمان تحمل می کنیم چون ایران را دوست داریم ! ولی گویا آیران ما را دوست ندارد چون همه فشار ها بر مردم است ! قیمت یک خودرو 2 ال 2.5 برابر قیمت واقعیش به مردم کشور ما فروخته میشود مثل لوازم صوتی تصویری ! بی جانبداری قضاوت کنیم آیا این درست است ! ادعای اسلامی بودن داریم اما ویندوز آمریکایی را با قیمت دزدیش خریداری میکنیم ( حق الناس) یا کپی و کرک میکنیم و در تمام ادارات اقتصادی سیاسی و اللخصوص مذهبی بکار میبریم ! در صورتیکه قیمت این ویندوز 400 هزار تومان هست !!! و بر اساس تعلیم اسلامی حق الناس دارد !
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۹
۰
بوالله عین واقعیت را گفتند همه ما تک تک اینارو قبول داریم یک گوشش اینکه چرا غریب چهار ساله که مجلس داره از ساماندهی نیروهای شرکتی حرف می زنه فقط وعده دروغ میده و هیچ کدام هنوز تحقق پیدا نکرده اخه کجای این مردم فریبیه مگه مردم خودشون ادم نیستند درود بر کسانی که واقعیت را قبول دارند و صد مرگ بر انهایی که واقعیت را می بینند ولی ابراز نمی کنند.
پاسخ
yjh8hi
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۱
۲
هرچی میگی به خود میگی به خرمن نخود میگی
پاسخ
امراه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
۷
۰
حق با م هاشمی است- همه ایرانیان کتاب چرا عقب ماندیم از دکترعلی محمد ایزدی را بخوانندتا خودرادرایینه دیگران بشناسندبد-
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
۷
۰
من درمورداین سایت و افرادش چیزی نمیدانم.اما خداوکیلی تمام افرادی که درصف های کیلومتری مرغ ایستادند معطل 4هزارتومان بودن؟ایا با امار خود دولت 60 میلیون نامه به احمدی نژادواقعا درست بوده و یاافراد برای اینکه شایدچندهزارتومان بدست اورند اینکارراکردند؟ایاپر کردن یک باک بنزین درشب شروع سهمیه بندی که حتی ماشین های صدمیلیونی درصف بوده چقدرارزش داشته؟بجای اتهام و فحش و غیره مشکلات راشناخته و حل کنید
پاسخ
hasani
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
۹
۲
نظرش راجع به احمدي نزاد درست است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها