کد خبر: ۷۰۴۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
باکو میزبان مسابقات متمدن‌ترین و با فرهنگ‌ترین "دختران نیمه‌عریان" آن هم در ماه مبارک رمضان است، مسابقاتی که خبر برگزاری آن خشم مردم این کشور را برانگیخته است.
آنا، منابع خبری از برگزاری مسابقه متمدن‌ترین و با فرهنگ‌ترین زن جهان (Miss Civilization of The World) در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر دادند.
 
در این مسابقات فقط دختران بین 16 تا 28 ساله و با قد بیش از 170 سانتی‌متر، باهوش، باسواد، با فرهنگ و متمدن می‌توانند شركت كنند.
 
دوره قبلی این مسابقات در سال 2008 در باکو برگزار شده بود؛ براساس برنامه ریزی قبلی، مسئولان برگزاری این مسابقات بدون توجه به ماه مبارک رمضان و روزه‌دار بودن مردم مسلمان آذربایجان، قرار است که مهمانان خارجی این مسابقات از شهرها و اماکن دیگر باکو هم دیدن کنند.
 
در این مسابقات نمایندگانی از كشورهایی همچون تركیه، آلبانی، تونس، قبرس، اسپانیا، گرجستان، اوكراین، روسیه، ازبكستان، قرقیزستان و قزاقستان شركت كرده و با لباس‌های نیمه عریان روی سکوی مسابقات خواهند رفت.
 
رژیم صهیونیستی یکی از مهمانان ویژه این مسابقات است.
 
کشور جمهوری آذربایجان در شمال غربی ایران قرار دارد و جمعیتی در حدود 8.5 میلیون نفر جمعیت دارد که از این میزان 93 درصد مسلمان هستند.
 
براساس آخرین سرشماری در آذربایجان، 85 درصد از مسلمانان جمهوری آذربایجان را شیعیان تشکیل می‌دهند.
 
قرار است که در مسابقان امسال که با ماه مبارک رمضان همزان قرار داده شده است، دخترانی از کشورهای مختلف دنیا به خصوص رژیم صهوینیستی با لباس‌های نیمه عریان به روی سکوهای مسابقات بروند.
 
خبر برگزاری این مسابقه آن هم در ماه مبارک رمضان، مردم دیندار جمهوری آذربایجان را دوباره متاسف کرده است؛ در این میان برخی شخصیتهای آذری از جمله الدنیز قلی‌اف رئیس روشنفکران جمهوری آذربایجان اعلام خبر برگزاری این مسابقات در ماه رمضان را تصادفی ندانسته و اعلام کرده است که بایستی از این گونه اقدامات "به خدا" پناه برد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
۳
۰
مرگ بر الهام علی اف
پاسخ
بادکوبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
۲
۰
با سلام
دوره قبلی مسابقات اگه اشتباه نکنم در ترکیه برگزار شده بود. این مسابقات اولین باره تو باکو برگزار میشه.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت آژانس خبری تحلیلی بادکوبه یا وبسایت ویژه مسابقات مراجعه کنید.
پاسخ
ناشناس
UNITED KINGDOM
۰۳:۱۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
به خداابروی مسلمان داره میره .......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها