کد خبر: ۷۱۹۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ژاپن پس از پیروزی مقابل فرانسه به دلیل فشار این مسابقه گریست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از رویترز، تیم ملی فوتبال بانوان ژاپن با نتیجه 2 بر یک مقابل فرانسه به برتری رسید و راهی فینال شد.

نوریو ساساکی، سرمربی تیم ملی ژاپن پس از پیروزی گفت: پس از پایان بازی همراه با بازیکنانم به دلیل این موفقیت و رسیدن به فینال شادی کردیم اما هنگامی که به رختکن رفتم مدت زیادی گریه کردم. در اواخر بازی دقایق پرفشاری را تحمل کردم و هر لحظه احتمال می‌دادم فرانسه به گل برسد و تلاش ما به هدر رود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود موقعیت‌هایی که فرانسه در پایان بازی مقابل ما ایجاد کرد هم شانس داشتیم و هم روحیه خوبمان را حفظ کردیم. این بازی با برد برای ما همراه شد و به فینال رسیدیم اما شاگردانم تجربه مفیدی کسب کردند که زود به کسب نتیجه مطمئن نشوند.

وندی رنارد، مدافع تیم ملی فرانسه نیز ناکامی تیمش را مقابل ژاپنی‌ها به بی‌دقتی هم‌تیمی‌هایش نسبت داد و گفت: بازی با ژاپن روز تلخی را برایم رقم زد. در 20 دقیقه آخر تلاش زیادی کردیم و بهتر از ژاپنی‌ها بودیم. تماشاگران دیدند که استحقاق حضور در فینال را داشتیم.

وی ادامه داد: اگر ضربه پنالتی گل می‌شد مطمئنا به گل سوم نیز می‌رسیدیم. از این شکست متاسفم هر چند تاسف من نمی‌تواند تاثیری در نتیجه بازی داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها