أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۹۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
این سئوالی است که شما هم می توانید پاسخ دهنده آن باشید. یک سرمربی بزرگ حالا در پرسپولیس دست به چه تغییری می زند؟
jalal hoseini

سایت گل - یقینا همه آنهایی که فوتبال را از نزدیک دنبال می کنند از نتایج پرسپولیس و البته از نمایش تیم شوکه اند؛ و اگرچه  روی نیمکت قرمزها مردی نشسته که با توجه به پیشینه  اعتماد به او حداقل کاری است که طرفداران پرسپولیس باید نسبت به او انجام بدهند ولی خیلی ها از همین حالا از ژوزه قطع امید کرده اند . سرمربی پرتغالی که  امشب در کنفرانس مطبوعاتی کلاس خود را در فوتبال نشان داد هنوز روی تیمش سوار نیست و امیدوار است در تعطیلی پیش روی لیگ بازیکنانش از نظر ذهنی و بدنی به شرایط لازم بازگردند .
اما واقعا او در این روزهای باقی مانده تا هفته پنجم په باید بکند؟ گیر واقعی تیم او در کجاست و چه تغییری اوضاع را به سود تیم او برمی گرداند؟
این سئوالی است که شما هم می توانید پاسخ دهنده آن باشید. یک سرمربی بزرگ حالا در پرسپولیس دست به چه تغییری می زند؟اصلا اگر خود شما جای ژوزه بودید چه می کردید؟
پاسخ های خود را برای ما بفرستید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها