کد خبر: ۷۱۹۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
در شان و شخصیت من نیست که چنین ادبیاتی داشته باشم. یعنی من می‌آیم آرامش تیم ملی را بهم بریزم؟
Mehdi Taj

  در پی انتشار بیانیه شدیدالحن دپارتمان تیمهای ملی روی سایت فدراسیون علیه سازمان لیگ و شخص غلامرضا بهروان ، سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال در بندرعباس به این موضوع واکنش نشان داد و گفت : وقتی بیانیه کی‌روش را خواندم برای خودم متاسف شدم.
 به گزارش گل غلامرضا بهروان درباره بیانیه روز گذشته کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی اظهار داشت:  پیش از فصل تمامی برنامه های مسابقات را به کی‌روش دادیم و با توجه به برنامه‌های تیم ملی، مسابقات را برنامه ریزی کردیم.
بهروان با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نگفته که کی‌روش برنامه‌های لیگ را بهم ریخته است، گفت: من قویا این مطلب را که روی سایت فدراسیون فوتبال آمده تکذیب می‌کنم. در شان و شخصیت من نیست که چنین ادبیاتی داشته باشم. یعنی من می‌آیم آرامش تیم ملی را بهم بریزم؟ وقتی این اظهارات را در بیانیه سایت فدراسیون دیدم برای خودم متاسف شدم.

سرپرست سازمان لیگ تصریح کرد: من حتی بابت خواسته جدید کی‌روش که می‌خواهد بازی های هفته پنجم از 27 مرداد به 29 مرداد منتقل شود، نامه محترمانه‌ای به فدراسیون نوشتم و اشکالات جابه‌جایی بازی‌ها را توضیح دادم.
 بهروان با اشاره به اینکه او هم فوتبال را می‌فهمد، خاطر نشان کرد: ما هم به فکر سلامت بازیکنان هستیم و اگر بیشتر از کی‌روش نگران نباشیم به انداره او به فکر سلامت همه بازیکنان هستیم. ما هم فوتبال بازی کرده‌ایم و تازه وارد فوتبال نشدیم.
کی روش پیش از این نیز به شدت علیه عزیزالله محمدی رئیس قبلی سازمان لیگ مصاحبه کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها