أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۱۹۸۸
زمان انتشار: ۱۶:۱۴     ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
رئيس اداره ورزش و جوانان قائمشهر با اشاره به حضور بهداد سليمي در المپيک لندن 2012 گفت:ستاد استقبال از قهرمان سنگين وزن جهان در اين شهرستان تشکيل شد.
عادل عاليشان بعدازظهر امروز در جلسه‌اي به مناسبت تجليل از خبرنگاران قائمشهر اظهار داشت: مردم ورزش دوست و قهرمان‌پرور قائمشهر نيز آماده استقبال از قوي‌ترين مرد دنيا هستند حتي اگر سليمي طلاي المپيک را از آن ايران نکند همچنان مردم شهرمان با آغوش باز به استقبال وي مي‌روند.

وي در ادامه از آغاز عمليات اجرايي ساخت نخستين مجتمع فرهنگي ورزشي در هفته دولت امسال در قائمشهر خبر داد.

عاليشان با اشاره به فرا رسيدن روز خبرنگار اين قشر را مجاهد عرصه اطلاع‌رساني و زبان گوياي جامعه انساني عنوان کرد و از اين قشر سخت کوش به علت آگاهي بخشي صحيح و انجام رساندن رسالت حقيقي اجتماعي قدرداني کرد.

وي در ادامه با اشاره به ظرفيت بالاي ورزشي شهرستان، گفت: توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي عامل پيشرفت ورزش در قائمشهر شده است.

اين مسئول از افتتاح خانه‌ کشتي و آغاز عمليات اجرايي ساخت مجتمع فرهنگي ورزشي در هفته دولت سال جاري خبر داد.

عاليشان افزود: با افتتاح خانه کشتي قائمشهر و تهيه دو تخته تشک مسابقاتي کشتي براي اين مکان، تعداد مراکز کشتي قائمشهر به دو مرکز مي‌رسد که مکان دوم در سالن کشتي باشگاه شهيد وطني مستقر و مشغول خدمت‌رساني به کشتي‌گيران است.

رئيس اداره ورزش و جوانان قائمشهر با اشاره به حضور بهداد سليمي در المپيک لندن 2012 تاکيد کرد: دو جلسه ستاد استقبال از قهرمان سنگين وزن جهان در اين شهرستان تشکيل شد و قائمشهر نيز آماده استقبال از قوي‌ترين مرد دنيا است، اگر سليمي طلاي المپيک را از آن ايران نکند همچنان مردم شهرمان با آغوش باز به استقبال وي مي‌روند.

وي همچنين با يادآوري علاقمندي شهروندان قائمشهر به دو تيم فوتبال نساجي و سايپاي قائمشهر خاطرنشان کرد: اين اشتياق و عشق جوانان به فوتبال و رشته‌هاي ديگر ورزشي مورد توجه و حمايت مسئولان قرار گيرد.

در پايان از فعالان عرصه خبر ورزشي شهرستان قائمشهر در اداره ورزش و جوانان قائمشهر تجليل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها