يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۱۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وزارت کشور نظرات خود را برای اصلاح انتخابات ریاست جمهوری در قالب یک لایحه به هیئت دولت فرستاده و هر زمان که بررسی این لایحه به پایان برسد، به مجلس شورای اسلامی نیز ارائه می شود.
سید صولت مرتضوی معاون سیاسی وزیر کشور در گفت و گو با فارس، با اشاره به کسب آمادگی های لازم از سوی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در هماهنگی کامل با شورای نگهبان قانون اساسی در حال طی مراحل آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

وی افزود: ستاد انتخابات کشور بعد از پایان انتخابات مجلس در مجموعه وزارت کشور همچنان در حال فعالیت است و منحل نشده است تا انشالله زمینه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.

معاون سیاسی وزیر کشور در عین حال تصریح کرد: البته پرداختن به چنین مسائلی در حال حاضر کمی زود است و رسانه ها نیز باید به این نکته توجه کنند.

مرتضوی در پاسخ به سئوالی در خصوص اصلاح انتخابات ریاست جمهوری گفت: وزارت کشور نظرات خود را در قالب یک لایحه به هیئت دولت فرستاده است و نظرات خود را در این باره اعلام کرده است.

وی درباره ارائه این لایحه به مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: هر زمان که بررسی این لایحه در هیئت دولت به پایان برسد، بنابر قاعده به مجلس شورای اسلامی نیز ارائه می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها