يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۵۶۰
زمان انتشار: ۰۳:۴۳     ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
معاون عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه كشورمان اظهار داشت بدلیل بنیه قوی نظامی سوریه و در خط مقاومت قرار داشتن آن بسیار بعید است كه حمله نظامی خارجی به سوریه صورت بگیرد.
ایرنا، حسین امیر عبداللهیان بعد از پایان نشست مشورتی تهران پیرامون سوریه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره احتمال حمله نظامی خارجی به سوریه با بیان این مطلب گفت: اگر قرار باشد به سوریه نیز حمله نظامی شود، از آنجایی كه این كشور در خط مقدم محور مقاومت قرار داشته است، ارتش این كشور توانایی دفاع از سرزمین سوریه را دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینكه آیا رییس جمهوری اسلامی ایران در اجلاس اضطراری مكه سازمان همكاری های اسلامی شركت می كند یا نه، اظهار داشت: آقای احمدی نژاد در این اجلاس شركت خواهند كرد.

معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به این سوال كه ایا پادشاه عربستان سعودی در نشست سران اجلاس غیرمتعهدها در تهران حضور خواهد یافت یا نه؟ گفت: با توجه به اینكه ملك عبدالله مریض است و شرایط جسمی مناسبی ندارد، ممكن است عربستان سعودی در سطح پایین تری در اجلاس تهران حضور یابد.

امیرعبداللهیان همچنین با بیان اینكه راهكار سوریه سیاسی است، تاكید كرد: برخی از طرف ها در این كشور بدنبال فروریختن پایتخت بودند اما به زودی شاهد بازگشت ثبات و آرامش به شهر حلب و سایر شهرهای سوریه خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها