يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۶۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
واحد اطلاعات اکونومیست در جدیدترین گزارش خود از افزایش سرانه تولید ناخالص داخلی ایران در سال‌های آتی خبر داد.
ایسنا، واحد اطلاعات اکونومیست در گزارش ماه ژوئن 2012 همانند گزارش پیشین خود سرانه تولید ناخالص داخلی ایران در سال گذشته را پنج هزار و 730 دلار برآورد و پیش‌بینی کرد که این میزان در سال جاری به شش هزار و 150 دلار افزایش خواهد یافت.

اکونومیست عنوان کرده است که طی سال آینده برای مردم ایران سرانه تولید ناخالص داخلی هفت هزار دلاری به ثبت خواهد رسید و این در حالی است که سرانه تولید ناخالص داخلی ایران در سال 93 به هفت هزار و 620 دلار خواهد رسید که افزایش 620 دلاری نشان می‌دهد.

در همین حال اعتقاد بر این است که سرانه تولید ناخالص داخلی ایران در سال 1394 به هشت هزار و 500 دلار افزایش خواهد یافت و سال 1395 سالی خواهد بود که سرانه تولید ناخالص داخلی ایران از مرز 9 هزار دلار فراتر رفته و برای این شاخص رقم 9 هزار و 640 دلار به ثبت خواهد رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۱۱ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
نخوندم چون مطمئنم اگه صحبتی از گرونی و فشار رو مردم باشه شما خبر را درج نمی کنید.حتما این خبر هم مثبته نه؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها