يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۷۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
کاپيتان تيم ملي فوتبال بانوان ژاپن کسب عنوان نايب قهرماني بازي‌هاي لندن 2012 را مقامي ارزشمند تلقي کرد.
«آيا مياما» يکي از ستارگان تيم آسيايي است که پنج‌شنبه‌شب پس از شکست 2 بر يک فينال بانوان المپيک از آمريکا، بخاطر مقام قهرماني از دست رفته براي دقايقي گريست. اما وي پس از اين مقام عنوان کرد: افسوس بازيکنان ژاپن بخاطر نرسيدن به مقام قهرماني و مدال طلاي مسابقات است و گرنه کسب مدال نقره المپيک نيز با ارزش است.

به نقل از فارس مياما افزود: اکنون در جايگاهي هستيم که بسياري از تيم‌هاي دنيا آرزويش را دارند. نايب قهرماني المپيک افتخاري کم نيست.

هافبک 27 ساله ژاپني که تابستان گذشته همراه تيمش مقام قهرماني جهان را تجربه کرد، افزود: بايد در نظر گرفت سال گذشته مشکلاتي مثل مصدوميت بازيکنان کليدي وجود نداشت. بدون هيچ نگراني مهمي تا کسب عنوان نخست پيش رفتيم. اما امسال در المپيک درگير يکسري مشکلات جديد شديم. با اين حال روحيه خود را حفظ کرديم تا فينال هم پيش آمديم. اميدوارم پس از اين افتخار‌، موفقيت‌هاي ما تداوم داشته باشد و روزهاي بهتري را در آينده شاهد باشيم.

پيکارهاي لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاريخ يکشنبه 22 مرداد (فردا) ادامه خواهد يافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها