کد خبر: ۷۲۸۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
رييس فدراسيون تکواندو گفت: از اينکه نتيجه مورد انتظار مردم و خودمان به دست نيامد شرمنده هستيم و عذرخواهي مي‌کنم.
 سيدمحمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران به لندن، اظهار کرد: نتيجه‌اي که مردم از تکواندو انتظار داشتند و دل ما هم آن را مي‌خواست به دست نيامد، به همين خاطر شرمنده هستيم و عذرخواهي مي‌کنم. انتظار ما بيشتر از اين بود اما المپيک است و فراز و نشيب‌هاي آن. در وزن 80- کيلوگرم حوادث عجيبي رخ داد. باخت يوسف کرمي مقابل حريف نه چندان مطرح خود و همچنين باخت استيون لوپز به نماينده آذربايجان از شگفتي‌هاي المپيک بود. المپيک هم جاي شگفتي ‌ها است، بنابراين نبايد زياد از اين موضوع تعجب کنيم.

رييس فدراسيون تکواندو با اشاره به اينکه از تکواندو ايران انتظار بيشتري در المپيک داشت، گفت: از لحاظ آماده‌سازي و تامين امکانات براي حضور در المپيک همه کارهاي لازم را انجام داديم و از اين جهت اصلا ناراحت نيستم و وجدانم آسوده است که تمام تلاشم را کردم اما ناراحتم که نتيجه‌اي که مردم انتظار داشتند به دست نيامد.

پولاد‌گر ادامه داد: اگر نقدي نسبت به عملکرد تکواندو صورت مي‌گيرد اميدوارم منصفانه باشد اما متاسفانه شاهد هستيم که نسبت به مدال نقره با ارزش معتمد هم غيرمنصفانه نقد وارد مي‌کنند. اين ورزشکار خوب ايران مسابقه‌هاي بسيار خوب و سختي را انجام داد. مبارزه با نماينده افغانستان که برنز المپيک را داشت و حتي آن تکواندوکار برزيلي که سومين حضورش در المپيک را تجربه مي‌کرد خيلي سخت بود. همين برزيلي در مسابقات کسب سهميه آتن هادي ساعي را برده بود. همه اين ورزشکاران تجربه المپيکي‌شان بيشتر از معتمد بود.

رييس فدراسيون تکواندو در مورد حاشيه‌هاي ماه‌هاي اخير اين رشته ورزشي و برکناري رضا مهماندوست نيز گفت:‌ بي‌شک اين مسائل در نتايج ما بي‌تاثير نبوده‌ است، اما من باز هم از تصميم‌هاي که گرفتم حمايت مي کنم، اميدوارم که در آينده نتايج بهتري بگيريم.

پولادگر در پاسخ به اين سوال آيا کادر فني قبلي در راس تيم بودند، نتايج بهتر نمي‌شد؟ گفت:‌باقري معتمد در مسابقه‌هاي کسب سهميه در آذربايجان و همچنين قهرماني جهان در کره‌ جنوبي تحت هدايت همان کادر قبلي تيم ملي به «سروت» از ترکيه باخت. ما هم انتظارمان بيشتر از اين نتايج بود. از کرمي انتظار طلا داشتيم اما نشد.

رييس فدراسيون با اشاره به اينکه نتايج تکواندو، نتيجه ضعيفي نيست، گفت: ما از دو نماينده مردان خود در المپيک يک مدال نقره گرفتيم که اگر ديد منصفانه‌اي باشد نتيجه ضعيفي نيست. کادر فني و فدراسيون تمام تلاش خود را براي بهترين نتيجه انجام دادند. آنچه مسلم است ما نسبت به شانس‌هايي که داشتيم نتيجه ضعيفي نگرفتيم. کشتي فرنگي از شش سهميه که داشت سه مدال گرفت.

پولادگر با تاکيد بر اينکه از عملکرد کادر فني تيم ملي رضايت دارد، گفت: پس از بازگشت به ايران گروهي را تشکيل خواهيم داد تا نقاط ضعف و قوت حضور تيم ملي در المپيک را بررسي و کارشناسي کند. ما همه موارد را ارزيابي و آسيب‌شناسي و آن‌ها را رفع خواهيم کرد.

وي در مورد شکست يوسف کرمي گفت: نمي‌دانم چه شد، او با تمام وجود در زمين حاضر نشد و نتوانست امتيازاتي که عقب افتاد را جبران کند اما اين هم منصفانه نيست که قهرمان خود را اينگونه مورد حمله قرار دهيم.

رييس فدراسيون تکواندو در پاسخ به اين سوال که آيا در کادر فني تيم ملي تغييراتي ايجاد خواهد شد؟ گفت: کار کارشناسي خواهيم کرد. آسيب‌شناسي و بررسي مي‌کنيم و بعد از آن تصميمات لازم را مي‌گيريم.

وي ادامه داد: اين غيرمنصفانه است که کار ملي‌پوشان وتلاش شبانه‌روزي آن‌ها را زير سوال ببريم، آن هم به دليل اين که نتيجه‌اي که توقع داشتيم به دست نيامد. توقع کسب دو مدال از ورزشکاران‌مان انتظار بالايي بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
آقاي پولادگر بر كناري مهماندوست هم آسيب شناسي بود.لطفا به شعور مردم توهين نكن.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها