يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۴۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
نتايج يک نظرخواهي در اتريش مشخص کرد اکثر مردم ضعف در مديريت ورزشي اين کشور را عامل عدم کسب مدال از المپيک 2012 مي‌دانند.
پس از آنکه هيچ يک از قهرمانان اعزامي زن و مرد اين کشور اروپايي به پيکارهاي المپيک موفق به کسب مدال نشدند و کاروان ورزشي اتريش پس از المپيک 1964 براي اولين بار بدون مدال باقي ماند، روزنامه دي‌پرسه، چاپ وين اقدام به نظرخواهي اينترنتي از علاقمندان کرد.

در اين راي‌گيري 40.4 درصد از نظردهندگان باور دارند ضعف در مديريت ورزشي دليل اصلي چنين شکستي بوده است.


همچنين 20.9 درصد به گزينه‌‌اي راي دادند که عنوان مي‌کند استعداد و توان ورزشکاران اعزامي در حد پاييني بوده است.


در عين حال 14.9 درصد نيز ورزشکاران را به خاطر کم‌کاري مقصر معرفي کرده و 12.2 درصد نيز عوامل حاشيه‌اي همچون شرايط آب‌ و هوايي، داوري‌‌ و ... را مقصر دانستند.


در پايان 11.6 درصد نيز عنوان کردند سطح انتظارات از ورزشکاران بسيار بالا بوده و نبايد انتظار مدال وجود مي‌داشت.


پيکارهاي لندن 2012 يکشنبه 22 مردادماه به پايان رسيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها