يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۸۹۲
زمان انتشار: ۰۲:۲۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
در پي انتشار خبري قديمي با عنوان «توطئه در پرواز اهواز- تهران خنثي شد» و استفاده رسانه ها از آن، شركت هواپيمايي كيش آن را تكذيب كرد.
روز سه شنبه به نقل از خبرگزاري ايرنا خبري منتشر شد كه با توجه به اهميت آن به سرعت در سايت ها، خبرگزاري ها و رسانه هاي ديگر از جمله كيهان انعكاس يافت.
روزنامه هايي كه سايت آنلاين خبري دارند نيز آن را منتشر كردند، در حالي كه معلوم شد اولا اين خبر مربوط به 3 سال پيش است و ثانيا شخصي كه به عنوان سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري از او ياد شده، 2 سال پيش بركنار شده است.
البته خبرگزاري ها و سايت هايي كه اين خبر را منتشر كردند، بعدا آن را از خروجي خود حذف كردند اما جاي اين سؤال باقي است كه خبري با اين محتوا و آن هم در آستانه سفر روساي كشورهاي جهان به ايران؛ چرا و با چه انگيزه اي بازنشر شده است؟!
در ذيل متن تكذيب خبر مزبور از سوي مدير دفتر مديرعامل شركت هواپيمايي كيش مي آيد:
سردبير محترم روزنامه كيهان با سلام، احتراما پيرو مذاكره تلفني مورخه جاري مبني بر انتشار خبر تحت عنوان «توطئه در پرواز اهواز- تهران خنثي شد» مندرج در ستون سمت راست صفحه اول، بدين وسيله مراتب تكذيب خبر منتشره را اعلام مي نمايد.
در همين راستا به پيوست خبر تكذيبيه مندرج در سايت هاي تابناك، قطره و فردا نيوز و رجا نيوز در خصوص اين گزارش به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري جهت آگاهي و بهره برداري لازم ايفاد مي گردد. لذا خواهشمند است دستورات لازم را به منظور درج خبر تكذيبيه در روزنامه فرداي كيهان را صادر فرمايند.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها