أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۳۷۷
زمان انتشار: ۱۷:۰۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
رهبر حزب کادیما، حزب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی، ضمن هشدار درباره جنگ علیه ایران آنرا برای اسرائیل فاجعه بار دانست.
مهر به نقل از پایگاه روسیا الیوم نوشت: "شائوول موفاز" به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره هرگونه حمله علیه ایران هشدار داد.

وی افزود: اسرائیل در راستای یک اقدام شتابزده و غیر عقلانی حرکت می کند اما تحرکات اسرائیل نمی تواند در برنامه هسته ای ایران تغییر استراتژیکی به وجود آورد.

موفاز بیان کرد: هر گونه اقدام نظامی علیه ایران ممکن است که برنامه هسته ای ایران را به مدت یکسال به تاخیر اندازد اما ما را به سوی یک جنگ فاجعه بار می کشاند.

ژنرال سابق ارتش رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی از مواضع جنگ طلبانه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و ایهود باراک وزیر جنگ این رژیم افزود: امیدوارم که چنین جنگی رخ ندهد، زیرا عواقب آن فاجعه بار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها