أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۴۰۳
زمان انتشار: ۱۶:۳۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مقابل تیم‌های بحران زده باختیم و آنها را از بحران خارج کردیم.

حسین ابن قاسم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست یک بر صفر این تیم مقابل مس کرمان اظهار داشت: توپ و زمین در این مسابقه دست ما بود اما متاسفانه گل هایمان وارد دروازه نشد. وقتی بازیکن ما در محوطه 6 قدم توپ را گل نمی کند حریف هم از این وضعیت استفاده می کند. در بندرعباس هم مقابل آلومینیوم همین مشکل را داشتیم و از فرصت های خود به خوبی استفاده نکردیم.

وی در این خصوص که هواداران تیم در پایان مسابقه علیه دهکردی مدیرعامل باشگاه شعار دادند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. اتفاقا هواداران تا دقیقه 90 تیم را تشویق کردند و من باید از آنها تشکر و سپس عذرخواهی کنم که نتوانستیم با کسب 3 امتیاز به آنها عیدی بدهیم.

ابن قاسم ادامه داد: فولاد تیم های بحران زاده را خوب از بحران خارج می کند. سال گذشته هم ذوب آهن و پرسپولیس پس از پیروزی مقابل ما از بحران خارج شدند و این بار هم مس توانست خود را از این شرایط خارج کند.

سرپرست تیم فولاد خاطر نشان کرد: ما طبق جدولی که داریم بازیکنان را به دلیل باخت خانگی جریمه می کنیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها