کد خبر: ۷۷۸۵۷
زمان انتشار: ۰۲:۰۵     ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
حمایت خواهر یکی از قربانیان فتنه از رژیم صهیونیستی/
هدی آقاسلطان که پیش‌تر سفر نامزد خواهرش به رژیم صهیونیستی را بهره‌برداری شخصی و سوءاستفاده از خون ندا خوانده بود، با انتشار نوشته‌ای ضمن توهین به شهید طهرانی مقدم از اسرائیل دفاع کرد که منتقدان آن را رانت‌جویی و زیاده‌گویی وی با سوءاستفاده از خون خواهرش دانستند.

تریبون مستضعفین- خواهر ندا آقاسلطان دیروز در صفحه‌ی فیس‌بوکش ضمن توهین به شهید طهرانی‌مقدم از موجودیت رژیم صهیونیستی دفاع کرد که با واکنش‌هایی منفی همراه شد.

«این عکس رو چند روزه تو خیابون های تهران می بینم. می دونی خوبیش چیه؟ اینه که این برادرها همون جایی نابود میشن که میشینن واسه نابودی بقیه نقشه میکشن… سردار این آرزوی بزرگت رو همراه با سنگدلیها و گناهات به زیر خروارها خاک بردی. می فهمی؟ با خودت به گور بُردی.»

این نوشته را «هُدی آقاسلطان» (خواهر «ندا آقاسلطان» از کشته‌شدگان حوادث سال ۸۸) در صفحه فیس‌بوک‌اش ذیل پوستری از پاسدار شهید «حسن طهرانی مقدم» منتشر کرده است. روی این پوستر جمله‌ای از شهید طهرانی‌مقدم نقل شده بود که خود را این‌گونه معرفی کرده بود: «کسی که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.»

خواهر ندا آقاسلطان در حالی این نوشته را انتشار داده است که خود چندی بعد نیز در پی سفر کاسپین ماکان نامزد ندا به اسرائیل که با واکنش منفی مادر خانم آقاسلطان نیز انجامید، در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرد که ماکان حق ندارد با «سوءاستفاده از نام ندا» به «بهره‌برداری‌های شخصی» بپردازد. وی هم‌چنین در مکاتبه‌ای اینترنتی عنوان کرده بود که «کاسپین نامزد رسمی ندا نبود.»

گفتنی است خانم رستمی مطلق مادر ندا آقا سلطان نیز که پیش‌تر از غیرسیاسی بودن فرزند خود و حتی رأی ندادنش در انتخابات گفته بود و برای پایان یافتن بحث‌ها راجع به وی گفته بود که «اجازه دهید روح دخترم کمی آرام بگیرد و حداقل روحش در آرامش باشد» در مستندی که اخیرا توسط شبکه HBO آمریکا به سه زبان انگلیسی و فارسی و عربی ساخته شده و در شبکه صدای آمریکا هم پخش شده است لباس خواب و رقص دخترش و هم‌چنین فیلم‌ها و عکس های خصوصی وی را به نمایش گذاشته است.


در بخش‌هایی از این فیلم دوربین روی لباس‌ها و دامن‌های کوتاه ندا زوم می‌کند و مادرش می‌گوید که ندا با این‌ها عربی می‌رقصیده است. این فیلم با صحنه‌هایی از رقص ندا آقاسلطان پایان می‌یابد.

خانواده و نزدیکان ندا آقاسلطان که پیش‌تر شناخته شده نبودند، پس از کشته‌شدن مشکوک وی مورد بهره‌برداری گسترده‌ی رسانه‌های غربی قرار گرفتند. این بهره‌برداری سیاسی از همان ابتدا مورد نقد بسیاری از اهالی رسانه و شخصیت‌ها با دیدگاه‌های مختلف قرار گرفت.

داریوش سجادی از وبلاگ نویسان اصلاح طلب خارج‌نشین که در اعتراض به این سوءاستفاده سیاسی هدی آقاسلطان در آخرین یادداشت وبلاگش با عنوان زیاده گویی با لحن تندی به اظهارات وی واکنش نشان داد و وی را متهم کرد که با «سوءاستفاده» از خون به‌ناحق‌ریخته‌شده‌ی خواهرش «رانت‌جویی» و «زیاده‌گویی» کرده است.

وی با اشاره به این که حتی خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هم حق «جسارت و اسائه ادب به سرحدات و مقدسات و دفینه‌های انقلاب اسلامی» را ندارند، خطاب به خانم آقاسلطان نوشت: «حد خود را محترم بدار و بیش از آن، پاسدار حرمت شهدای گران‌قدر این انقلاب باش. در غیر این صورت، انقلاب برای گذشتن از شما نیز که متاسفانه فاقد سایز نیز هستید(!) فاقد تعلل است.»

داریوش سجادی پیش از این نیز قتل ندا آقاسلطان را «ساختگی» دانسته بود و به‌عنوان یک اصلاح‌طلب خارج‌نشین به نکاتی اشاره کرد که باعث فحاشی بسیاری از طرفداران جنبش موسوم به سبز به وی شد.

سجادی ماجرای قتل خانم آقاسلطان را این‌گونه توصیف کرده بود:

« ـ در یک کوچه فرعی که به دور از ناآرامی موجود در سطح شهر بود.
ـ دختر جوانی بصورتی مشکوک با شلیک گلوله کشته می‌شود.
ـ و دست بر قضا دو فیلم‌بردار کاملاً حرفه‌ای نیز «تصادفاً» در همان لحظه و دوربین‌به‌دست آماده ثبت لحظه جان دادن مقتول بوده اند!
ـ دست بر قضاتر! و کاملاً تصادفی آقای دکتری بنام «آرش حجازی» نیز به صورت کاملاً تصادفی و با ویزای آماده در جیب جهت عزیمت به موقع به انگلستان و شرکت در برنامه بی‌بی‌سی در لحظه ترور «آقا سلطان» در کنار ایشان تشریف داشته!!!
ـ و در کمتر از نیم ساعت فیلم مزبور بر روی اینترنت آپلود و انتشار جهانی می‌یابد.
ـ اننشار این فیلم به صورتی معنادار و برخلاف تمام قوانین ژورنالیزم بین‌الملل بدون اجتناب از قانون پرهیز از نشان دادن مستقیم صحنه‌های خشن به مدت یک هفته و متناوب در تلویزیون بی‌بی‌سی و چند تلویزیون کاملاً وابسته به ایپک و عربستان (به منظوری خاص) پخش شد.»

وی همچنین در گفت‌و‌گویی که همان روزها با سایت خبری گویا انجام داد گفت: «یک نکته دیگر هم هست که از آرش حجازی شاهد قتل ندا آقاسلطان می‌پرسم. یا ایشان یا هر کس دیگری که می‌خواهد جواب بدهد. ایشان ۴۸ ساعت بعد از حادثه با ویزای آماده در جیب(!) سر از بی‌بی‌سی درآوردند و گفتند ما قاتل ندا را گرفتیم. کارتش را درآوردیم، او بسیجی بود و… بنده سؤالم این است آقای آرش و همه کسانی که خبر را شنیدید، شما می‌گویید جنبش سبز یک جنبش نایس ملاطفت‌طلب است بعد هم توانستید یک بسیجی آدم‌کش را که یک نفر را در مقابل چشم همه کشته خلع‌سلاح کنید و کارت شناسایی‌اش را هم درآورده‌اید، ایشان هم تمام‌مدت مثل ماست ایستاده و شما را نگاه کرده؟! از کی تا حالا جنبش سبز این‌قدر دلاور شده که یک قاتل مسلح را خلع‌سلاح کند، بعد هم ولش کند؟! آیا روی پیشانی بنده و امثال بنده نوشته شده ابله!؟»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها