کد خبر: ۷۸۳۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در واکنش به طرح موضوعاتی در زمینه تحقیق و تفحص از عملکرد این ستاد گفت: از تحقیق و تفحص استقبال می کنم، ستاد سوخت در زمان من یک‌ریال منابع دولتی نگرفته است.
به گزارش 598 به نقل از فارس، سردار محمد رویانیان پس از حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس و ارائه گزارش از عملکرد ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اظهار داشت: من علی‌رغم اینکه ستاد سوخت دستگاه مستقلی نیست و تحقیق و تفحص از آن محمل قانونی ندارد از تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد استقبال می کنم زیرا یقین دارم مجلس خانه ماست و نمایندگانی که در مجلس هستند با وجدان بیدار و روحیه عدالت محور خود عملکرد دولت در حوزه حمل و نقل و سوخت را مورد تقدیر قرار خواهند داد.

رویانیان در ادامه با اشاره به حضور خود و ارائه گزارش به نمایندگان مردم خاطر نشان کرد:گزارش مستند و شفافی را ار عملکرد ستاد به نمایندگان ارائه دادم و قاطعانه از این گزارش دفاع می کنم.

وی گفت:نمایندگان بدانند از زمانی که بنده ریاست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را بر عهده گرفتم تاکنون حتی یک ریال از منابع دولتی چه در قالب قانون بودجه سالانه و چه در سایر موارد به این ستاد اختصاص نیافته است،زیرا کلیه بودجه مرتبط با حوزه حمل و نقل و سوخت از ابتدای قانون توسعه حمل و نقل صرفاً به وزراتخانه ها و دستگاه های اجرایی داده شده و ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت وظیفه هماهنگی بین دستگاه ها را داشته است.

رویانیان با اشاره به اقدامات بزرگی که در دولت نهم و دهم در عرصه حمل و نقل و سوخت به وجود آمده است افزود:دستاوردهای دولت نهم و دهم در حوزه حمل و نقل و سوخت در کشور بی نظیر بوده و مطمئناً در تاریخ ایران نیز به یادگار خواهد ماند.

وی ادامه داد:هرچندبه طور کامل نتوانسته ایم همه کمبودها و نیازهای حوزه حمل و نقل را تامین کنیم؛ولی اقدامات انجام گرفته در دولت نهم و دهم قطعاً چندین برابر سال های قبل است؛ زیرا با تحول صورت گرفته در حوزه حمل و نقل شاهد اقدامات زیادی در این عرصه بوده ایم.

وی اضافه کرد: در حوزه سوخت نیز با حذف ۱۰ میلیارد دلار واردات سالانه بنزین امروز به خودکفایی رسیده ایم،عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم استفاده از تولیدات داخلی و همچنین خودکفایی بنزین و بی اثر شدن تحریم دشمنان بزرگترین پاداش در مدیریت سوخت کشور بوده است.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در پایان بار دیگر با تاکید بر پاسخگو بودن خود به نمایندگان مجلس در زمینه تحقیق و تفحص گفت: آماده پاسخگویی به نمایندگان مجلس هستم و به زودی نیز گزارش عملکرد ۳ ساله در حوزه حمل و نقل و سوخت را منتشر خواهیم کرد و امیدوارم منصفانه و به دور از هرگونه غرض سیاسی موضوعات مورد رسیدگی قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها