کد خبر: ۷۹۳۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
این برای چندمین بار است که برای قهرمانان کشور این اتفاقات ناگوار رخ می دهد. تابستان 90 روح اله داداشی به قتل می رسد بعدها محمود میران قهرمان ایران و جهان در رشته جودو با تبر از سوی عده‌ای در کرج تهدید شد.

به گزارش آخرین نیوز ، تابستان سال 90 بود که خبر قتل قویترین مرد ایران در کرج همه را شوکه کرده بود . خبر کوتاه بود "روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران شنبه شب در یک نزاع خیابانی با ضربات چاقو به قتل رسید".

هنوز یکسالی از این اتفاق نگذشته که بار دیگر خبری دیگر در شهر پیچید "مهرداد امینی قهرمان چند دوره مسابقات دو چرخه سواری کشوری شامگاه دیروز توسط افراد شرور به قتل رسید".

مهردادامینی قهرمان چند دوره مسابقات دو چرخه سواری کشوری شامگاه دیروز در خیابان یازدهم رستاخیز کرج مورد حمله افراد شرور و ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به یکی از بیمارستانهای کرج دار فانی را وداع گفت.

مجید زاده مدیر باشگاه تک اسپورت در خصوص این حادثه گفت: مهرداد امینی از ورزشکاران با اخلاق استان البرز بود او شب گذشته در هنگام بازگشت به خانه با چهار نفر درگیری پیدا می کند که متاسفانه افراد شرور با 4 ضربه چاقو این قهرمان کشور را از پا در می آورند.

وی ادامه داد: مهرداد امینی متولد 1369 بوده و در این چند سال که در رشته دوچرخه سواری مشغول فعالیت بوده چند قهرمانی را در کشور به دست آورده بود.

مدیر باشگاه تک اسپورت تاکید کرد: با تلاش نیروی انتظامی و با پی گیری هایی که شد 4 نفر از متهمان قتل دستگیر شدند.این برای چندمین بار است که برای قهرمانان استان البرز این اتفاقات ناگوار رخ می دهد .اوایلدیماه 90 نیز عارف بیگناه ملی‌پوش دوچرخه سواری آسیا نیز در کرج مورد حمله سارقان قرار گرفت و از ناحیه سینه و دست مجروح شد که با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت.

بعدها محمود میران قهرمان ایران و جهان در رشته جودو با تبر از سوی عده‌ای در کرج تهدید شد.این در حالیست که شورای تامین کرج و مسئولان مرکز استان البرز هیچ واکنشی جدی به اینگونه اقدامات ضد امنیتی نشان نداده‌اند.حسین منشیدی 19 ساله که چهار سال است در عضویت تیم ملی اسکیت ایران قرار دارد و نفر چهارم آسیا و یازدهم جهان محسوب‌ می‌شود چندی پیش با چند سارق مسلح به چاقو و قمه در منطقه میان‌جاده کرج مواجه می‌شود و گوشی تلفن همراهش توسط آنها به سرقت می‌رود.

رکورددار مسافت 300 و 500 متر کشور با ابراز ناراحتی از وقوع این اتفاق گفت: تعجب من از این است که چرا باید در ساعت شلوغی عصر و در محل پر رفت و آمدی چون ابتدای میان‌جاده برخی افراد خلافکار به خود اجازه دهند به سمت مردم و شهروندان حمله کنند و اقدام به سرقت اموال آنها کنند؟منشیدی با بیان اینکه در هنگام وقوع این اتفاق جمع کثیری از مردم هم حضور داشتند، گفت: متأسفانه تهدیدها و فریادهای وقیحانه این افراد به گونه‌ای بود که جسارت هرگونه واکنش را از مردم گرفته بود و آنها با خیال راحت پس از سرقت گوشی تلفن همراهم محل را ترک و از آنجا متواری شدند.

امنیت مسئله بسیار مهمی برای مردم محسوب می‌شود .از نیروی انتظامی کرج و استان درخواست می شود توجه بیشتری به امنیت کوچه و خیابان‌ها داشته باشند تا شهروندان اینگونه آماج بی‌رحمانه افراد شرور قرار نگیرند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها