کد خبر: ۷۹۴۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
سانسور اعتراضات اسلامی و تحریف واقعیات فیلم موهن نقطه مشترک تمامی رسانه های ضدانقلاب در هفته گذشته بود.
به گزارش ندای انقلاب، خبر حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی و کشته شدن چند آمریکایی شاید کمترین پاسخ مسلمانان به رفتارهای وهن آلود دولت آمریکا در سالهای اخیر باشد. موضوعی که به نظر می رسد رسانه های ضد انقلاب وابسته به غرب تمایل چندانی به تبیین آن ندارند.
لذا شاهد آن هستیم که سانسور اعتراضات اسلامی و تحریف واقعیات فیلم موهن آمریکایی – اسرائیلی نقطه مشترک تمامی رسانه های ضد انقلاب در هفته گذشته بوده است.
نقطه ی اوج این رفتار را می توان در یادداشت کاوه احمدی علی آبادی عضو هئیت علمی دانشگاه آبردین با یک خبرنامه الکترونیکی وابسته به جریانات ضد انقلاب مشاهده کرد آنجا که وی مدعی می شود «کلیه مسلمانانی که به خاطر توهین به پیامبر اسلام در یک فیلم، تعدادی را کشتند –سفیر آمریکا و محافظان اش در لیبی-، بدون این که خود بفهمند، در عمل حرف های فیلم را تأیید کردند.»
وی سپس بی اعتنا به احساسات تهییج شده مسلمانان و نیز جری شدن نظام سلطه در توهین به مقدسات مسلمانان طی سالهای گذشته ، طی سخنان گستاخانه ای افزوده است « مسلمانان ثابت کردند لااقل اسلامی که آنان معرفی می کنند، دین جنایت است.»
این عنصر غرب گرا در ادامه با ژست روشنفکرمآبانه به تحریف تاریخ پرداخته و مدعی شده «رفتاری که هرگز در صدر اسلام دیده نمی شود و پیامبر و صحابه هرگز به خاطر توهین به خودشان حتی دست به توهین متقابل نمی زدند، چه رسد که آدم بکشند!؟ »
این سخنان غیر واقع نگرایانه در حالی مطرح می شود که جریان سلطه با هدف خاموش کردن شعله های خشم مسلمانان در پی طرح مسائل حاشیه ای و تحریف واقعیات با کمک ایادی و مزدوران خود در میان مسلمانان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها