کد خبر: ۸۰۸۲۴
زمان انتشار: ۰۲:۱۲     ۰۲ مهر ۱۳۹۱
تيم هاي قلعه نويي هميشه به تبحر در نفوذ از جناحين شهره بوده اند اما به رغم اينكه مهره هاي مثل حيدري، حمودي و بيگ زاده را در اختيار دارد به ندرت صاحب موقعیت می شود
سایت گل- يكي از اتهامات هميشگي پرويز مظلومي در سال دومي كه هدايت استقلال را بر عهده داشت اين بود كه نمي توانست مثل دوران امير قلعه نويي از توانايي هاي خسرو حيدري استفاده كند. حيدري به عنوان يكي از اركان اصلي قهرماني استقلال در ليگ هشتم،‌ هرچند فصل پس از آن و در زمان سرمربيگري صمد مرفاوي هم درخشش هميشگي را نداشت اما در ليگ دهم و در سپاهان قلعه نويي به همان مهره كارساز هميشگي تبديل شد.
حيدري بخش مهمي از فصل گذشته را به دليل مصدوميت از دست داد و در هفته هايي كه در تركيب اصلي به ميدان رفت هم نتوانست نقش يك ستاره را ايفا كند. هواداران استقلال اميدوار بودند اين رويه در فصل جديد و با بازگشت امير قلعه نويي تغيير كند اما نمايش خسرو در هشت هفته گذشته هم نشاني از آن گوش راست سرحال سالهاي اخير فوتبال ايران ندارد.

http://u.goal.com/212500/212556hp2.jpg

سئوال اين است كه سبك بازي خسرو حيدري چقدر با آنچه از آن تحت عنوان فوتبال نوين و روز دنيا ياد مي شود شباهت دارد؟ او در طول هر بازي بارها در زمين خودي صاحب توپ مي شود و يك تنه براي طي كردن تمام مسافت خط طولي و ارسال توپ روي دورازه استارت مي زند. تيم هاي حريف خوب مي دانند نفوذهاي حيدري يكي از مهمترين استراتژي هاي استقلال براي رسيدن به دروازه است و جاي تعجب ندارد كه لايه هاي دفاعي خود را در اين منطقه از زمين افزايش مي دهند. خسرو حيدري را اين روزها با پيراهن استقلال مستاصل تر از هميشه مي بينيم. او بارها و بارها به صف مدافعان پرتعداد حريف مي زند و وقتي در فستيوالي از تكل هاي بلند و كوتاه گرفتار مي شود، پايش را مي گيرد و از درد فرياد مي كشد.

تيم هاي امير قلعه نويي هميشه به تبحر در نفوذ از جناحين و ارسال توپ هاي خطرناك روي دروازه حريفان شهره بوده اند. اين استقلال اما به رغم اينكه مهره هاي امتحان پس داده اي مثل خسرو حيدري، علي حمودي و هاشم بيگ زاده را در اختيار دارد، از اين كانال در طول نود دقيقه به ندرت صاحب موقعيت مي شود. به هر حال جذب ستاره هاي يك بحث است و گنجاندن توانايي هاي آنها در قالب حركات تيمي و تاكتيكي بحثي ديگر. زوج ها و تركيب هاي چند نفره كنار خط تيم قلعه نويي كجا هستند؟ آقاي سرمربي تا كي مي خواهد به اميد شعبده بازي حيدري و بيگ زاده در كناره ها و عبور آنها از ديوارهاي بلند دفاعي حريفان، كنار زمين بايستد و به علامت افسوس سر تكان بدهد؟ در تمرينات استقلال چه مي گذرد؟  


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد مخمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
خیلی مغرضانه و ب دور از واقعیت مطلب نوشتید
به زعم اکثر کارشناسان بهترین بازیکن استق لال در همین بازی گذشته حیدری بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها